Σχεδόν ισάξια τα δύο μοντέλα, που υιοθετούν παρόμοιες λύσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα. Ταχύτερο σε επιταχύνσεις το Astrea, μικρότερες αποστάσεις επιβράδυνσης για το Crypton, χάρη και στο CBS. Ο εξοπλισμός και στις δύο περιπτώσεις είναι αυτός που περιμένει κάποιος από ένα παπί της κατηγορίας. Το Astrea Grand αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση για καθημερινή μετακίνηση. Βρίσκεται στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα παπιά και διαχωρίζει τη θέση του από τον ανταγωνισμό χάρη στον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Το Crypton-S της Yamaha είναι ένα παπί που επιδεικνύει τον γνωστό, διαχρονικό χαρακτήρα ενός παπιού, προσθέτοντας και στοιχεία πρακτικότητας, όπως οι χώροι κάτω από την σέλα και στην ποδιά. Παράλληλα, επιδεικνύει καλή οδηγική συμπεριφορά, ενώ με την τιμολόγησή του, η Yamaha το εναρμονίζει με τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού του. Η αναμέτρηση λήγει ισόπαλη, αφού το καθένα πλεονεκτεί σε συγκεκριμένα σημεία χωρίς όμως να αναδεικνύεται σαφής νικητής Πιο σβέλτο και ευέλικτο το Honda, πιο ομαλή λειτουργία κινητήρα και μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι το Yamaha.Το που δίνει βαρύτητα ο κάθε αγοραστής είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και αυτό θα επηρεάσει την τελική απόφαση.
Κινητήρας | Yamaha Crypton S | Honda Astrea Grand | |||
Τύπος | 4Τ, 1Κ, A/Ψ | 4T, 1K, Α/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 114 | 109 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | Δ/Α | 50 X 55,6 | |||
Συμπίεση (:1) | 9.3 | 9 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 9/7.000 | 8,7/7.500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 0,9/5.500 | 0,9/5.750 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 4 | 4 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 2.5 | 2.3 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 | 105 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | Yamaha Crypton S | Honda Astrea Grand | |||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 100 | Δ/Α | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Διπλά αμορτισέρ | Διπλό αμορτισέρ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 91 | Δ/Α | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 1Ε, CBS | Δ/220, 1Ε | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Ταμπούρο, CBS | Ταμπούρο, 110 | |||
Τροχοί - Ελαστικά | Yamaha Crypton S | Honda Astrea Grand | |||
Ελαστικό Ε | 70/90-17 | 70/90-17 | |||
Ελαστικό Π | 80/90-17 | 80/90-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | Yamaha Crypton S | Honda Astrea Grand | |||
Μήκος (χλστ.) | 1,910 | 1,880 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 710 | 705 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1230 | 1230 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 | 760 | |||
Βάρος (κιλά) | 100 | 99 | |||
Εξοπλισμός | Yamaha Crypton S | Honda Astrea Grand | |||
ABS / Ρυθμ. | Ο | O | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | O | |||
Στροφόμετρο | Ο | O | |||
Immobilizer | Ο | O | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | O | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ο | O | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | N | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | O | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | O | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | O | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | O | |||
Πλάγιο σταντ | Ο | N | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | N | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν / Ο | N/O | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο / Ν | O/N |
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΑ ΤΥΠΟΥ KEEWAY ?(ΑΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΜΕΤΟΣ) DAYTONA( ΤΡΙΖΗ ΣΑΝ ΚΟΚΑΛΑ ΝΕΚΡΟΥ ΕΧΗ ΑΧΡΕΙΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ) ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑς ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ
Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;
@Giannis στα 15.000klm εμενα αρχισε και χτυπούσε μετά από αυτό μακριά από Honda
Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω
Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα; Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια
Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...
Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.