Παρόμοιας σχεδίασης είναι οι σέλες με το σκαλοπάτι ανάμεσα σε αναβάτη και συνεπιβάτη να βοηθά στη στήριξη της μέσης, ενώ με απόσταση από το έδαφος 760 χιλ. και 764 χιλ. για Μ125 και PCX 125 αντίστοιχα ακόμα και βραχύσωμοι αναβάτες πατούν με ευκολία και τα δυο πόδια. Σε επίπεδο άνεσης κερδίζει το Zontes με το πιο μαλακό αφρώδες που θα κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη για περισσότερη ώρα, ενώ σε αυτό συμβάλει και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, στοιχείο που πολύ σπάνια συναντάμε σε scooter αυτής της κατηγορίας. Ο εξοπλισμός του M125 όμως δεν σταματά εκεί και διευρύνει το προβάδισμά του έχοντας φωτιζόμενους διακόπτες, σύστημα ελέγχου πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών καθώς και ρυθμιζόμενες μανέτες, ενώ keyless σύστημα εκκίνησης έχουν και τα δυο scooter.
Σε επίπεδο αποθηκευτικών χώρων η ζυγαριά γέρνει υπέρ του Honda λόγω του μεγάλου χώρου κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει ένα jet κράνος και πολλά αντικείμενα ακόμα, ενώ υπάρχει και ένα ντουλαπάκι στην ποδιά. Στο Zontes θα χωρέσει οριακά ένα full face κράνος στον φωτιζόμενο χώρο με τα ντουλαπάκια στην ποδιά να είναι δυο σε αυτή την περίπτωση. H LCD οθόνη του PCX είναι ευανάγνωστη, με τις φωτεινές ενδείξεις των φλας να είναι πραγματικά εντυπωσιακές, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με την έγχρωμη TFT του M125, η οποία ρυθμίζει αυτόματα την φωτεινότητά της, δίνει τη δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω 4 interfaces και έχει μέχρι και υπολογιστή ταξιδιού.