Μπορεί να έχουμε να κάνουμε δυο scooter 125 κυβικών, αλλά οι ομοιότητες σταματούν εκεί όταν βρεθείς στη σέλα τους καθώς οι διαφορές σε ζύγισμα και κινητήρα – μετάδοση προσδίδουν διαφορετικό χαρακτήρα. Το Zontes έχει έντονα GT στοιχεία προσφέροντας καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, ενώ η εργονομία παραπέμπει σε scooter μεγαλύτερου κυβισμού με τα χέρια να έρχονται πιο ψηλά και ο χώρος για τα πόδια να είναι άφθονος. Οι μικρότερες διαστάσεις του Honda δεν επηρεάζουν την άνεση του αναβάτη, ο οποίος κάθεται «πάνω» και όχι «μέσα» στo scooter, με τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγισμένα.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την διαφορά των δυο μοντέλων στον τομέα των επιδόσεων, που μπορεί να μην είναι το πρώτο που κοιτά αυτός που θα επιλέξει ένα scooter 125 κυβικών, αλλά όταν μιλάμε για άμεση σύγκριση δυο μοντέλων πρέπει να αναφερθεί. Το PCX δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές για να ξεκινήσει και είναι πιο ζωηρό στις επιταχύνσεις με μικρές ταχύτητες. Αυτό δεν είναι μόνο προσωπική αίσθηση καθώς επιβεβαιώθηκε και από το VBΟΧ με το 0-50 να ολοκληρώνεται σε 4,8 δευτερόλεπτα για το Honda και 6,2 για το Zontes. Η μεγαλύτερη ισχύς του M125 κάνει την εμφάνισή της από εκεί και πάνω με τους χρόνους να είναι παρόμοιοι για το 0-80 (14,7 για το PCX και 14,9 για το Zontes), ενώ με τέρμα γκάζι το κοντέρ θα δείξει και στα δυο μοντέλα 110 χλμ. / ώρα.
Μια ακόμα διαφορά έχει να κάνει με την ευκολία χειρισμών. Εδώ το αυξημένο για τα δεδομένα της κατηγορίας βάρος των 160 κιλών του M125, κάνει την εμφάνισή του χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την ευελιξία. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι ένα scooter αυτού του κυβισμού δεν είναι ευέλικτο, αλλά τα 30 κιλά που είναι ελαφρύτερο το PCX, το κάνουν ακόμα πιο εύκολο στις συνεχόμενες αλλαγές κατεύθυνσης μέσα στην κίνηση. Το Zontes όμως αντεπιτίθεται σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς όσο ανεβαίνει η ταχύτητα οι GT καταβολές του έρχονται στο φώς και προσφέρει πολύ καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, οπότε είναι ιδανικό για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε τέτοιους δρόμους. Στον τομέα των φρένων τα πράγματα μπλέκονται λίγο περισσότερο. Το εμπρός δισκόφρενο του PCX έχει ωραίο αρχικό δάγκωμα, ενώ το ταμπούρο πίσω έχει ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση. Στο Μ125 από την άλλη έχουμε δυνατό πίσω φρένο και πιο προοδευτικό μπροστά. Συνολικά, η αίσθηση που λαμβάνεις από το Zontes είναι καλύτερη, ενώ οι επιδόσεις τους είναι πολύ κοντά και συγκαταλέγονται ανάμεσα στις καλύτερες της κατηγορίας με το 80-0 να ολοκληρώνεται σε 29,6 μέτρα για το PCX και 31,2 για το Μ125.