Τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με μονοκύλινδρους, υδρόψυκτους κινητήρες, όμως με 14,6 ίππους εκείνος του Zontes συγκαταλέγεται ανάμεσα στους ισχυρότερους της κατηγορίας, ενώ το Honda ακολουθεί με 12,5. Το Ιαπωνικό μοντέλο όμως αντεπιτίθεται έχοντας traction control, αλλά και σύστημα start – stop, αμφότερα με δυνατότητα απενεργοποίησης. Με τη χρήση του η κατανάλωση κυμαίνεται στα 2,4 λίτρα / 100 χλμ., ενώ το M125 χρειάστηκε 2,7 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Μπορεί η κατανάλωση του Zontes να είναι λίγο πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ που αγγίζει τα 12 λίτρα. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, όταν τα 8,1 λίτρα του Honda δίνουν κοντά στα 340 χιλιόμετρα.
Αύξησε την ισχύ του Honda PCX 125 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Σε επίπεδο περιφερειακών το Μ125 υπερέχει, κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτούμε ότι προέρχονται αυτούσια από το 300άρι αδερφάκι του, που σημαίνει ότι μπορούν να διαχειριστούν μεγαλύτερες δυνάμεις και ταχύτητες. Το τηλεσκοπικό πιρούνι είναι μεγαλύτερης διαμέτρου σε σχέση με αυτό του PCX και τα διπλά αμορτισέρ δίνουν τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης των ελατηρίων σε 5 θέσεις, στοιχείο που απουσιάζει από το Honda. Στον τομέα των φρένων, το Zontes εξοπλίζεται με δίσκους 265 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε scooter 125 κυβικών είναι το δικάναλο ABS, αφού οι περισσότερες προτάσεις τις αγοράς διαθέτουν CBS ή ABS μόνο στον εμπρός τροχό, όπως συμβαίνει και με το PCX που έχει ταμπούρο πίσω.