Κινητήρας

Κινητήρας

Με στόχο την τήρηση των προδιαγραφών ρύπων αλλά και τη βελτίωση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου, το SYM JET14 125 L/C αφήνει πίσω του την αερόψυξη, κερδίζει έναν ίππο και ένα Nμ ροπής. Συγκεκριμένα αποδίδει 12,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (500 σ.α.λ. χαμηλότερα από το αερόψυκτο «αδελφάκι» του, το οποίο ―σημειωτέον― συνεχίζει να παράγεται και να πωλείται) και 11,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Καθώς πλην της υγρόψυξης δεν έχει αλλάξει τίποτα άλλο μηχανικά, ο κινητήρας διατηρεί τη «φασαριόζικη» κληρονομιά από την αερόψυξη, μικρό τίμημα να πληρώσει κάποιος για τις επιδόσεις. Ο χρόνος που χρειάζεται από στάση για να φτάσει στα 50 χλμ/ώρα είναι 5,0 δευτερόλεπτα ―χρόνος που τοποθετείται μάλιστα ανάμεσα στους τρεις καλύτερους της κατηγορίας― ενώ για τα 80 χλμ/ώρα ο χρόνος που απαιτεί είναι τυπικός και μετρήθηκε στα 15,9 δευτερόλεπτα. Η υγρόψυξη κάνει πολύ καλά τη δουλειά της, αφού η θερμοκρασία τού ψυκτικού υγρού δεν ανέβηκε ποτέ τόσο, που να χρειαστεί η αρωγή του ανεμιστήρα για να τη ρίξει σε χαμηλότερα επίπεδα. Το γεγονός αυτό θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου ο αναβάτης (και δη ο επαγγελματίας) δεν θα νιώθει δυσφορία από τη ζέστη που θα έρχεται από κάτω του και ό,τι βγάζει από το χώρο αποθήκευσης δεν θα είναι ...βραστό. Η κατανάλωσή του μετρήθηκε στα 2,5 λίτρα/100χλμ νούμερο πολύ ικανοποιητικό για την κατηγορία, και συνεπώς η αυτονομία του με πλήρες το ρεζερβουάρ των 7,2 λίτρων είναι 288 χλμ.

 

Σελίδα 1Sym JET14 EVO - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

TRIBOX
MOTOTREND