Η μετατόπιση του ρεζερβουάρ και οι αλλαγές στο πλαίσιο έχουν μεταμορφώσει άρδην τη συμπεριφορά του JET14 στο δρόμο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κάτι που φαίνεται από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Αλλάζει κατεύθυνση πολύ ευκολότερα και παραμένει σταθερό σε κλίσεις στις στροφές, ενώ ταυτόχρονα οι αναρτήσεις του, σε συνδυασμό με τα πολύ καλά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, εμπνέουν εμπιστοσύνη και συνεπικουρούν στο αίσθημα της σιγουριάς. Ακόμα και με δεύτερο άτομο, το σύνολο παραμένει σταθερό, ενώ οι αναρτήσεις θα τερματίσουν μόνο σε πολύ μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος ή λακούβες, και πάλι χωρίς να αναταράξουν την εικόνα της ομοιογένειας που αποκομίζει ο αναβάτης. Ειδική μνοία αξίζει στο σύστημα ανάρτησης κινητήρας A.L.E.H., το οποίο τον κρατάει σταθερό κατά την επιτάχυνση, συνεπικουρώντας στην αίσθηση της σταθερότητας. Πολύ θετική εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρά την ψηλή και εκτεθειμένη στον αέρα θέση οδήγησης, παραμένει σταθερό και στην τελική του ταχύτητα, η οποία είναι 114 χλμ/ώρα σε ευθεία. Από την πλευρά τους, τα φρένα είναι αρκετά δυνατά με αρχικό δάγκωμα επαρκές για τους έμπειρους, το οποίο ταυτόχρονα δεν θα τρομάξει και τους νέους αναβάτες. Λόγω του μικρού μεγέθους των τροχών, το ABS κρίνεται απαραίτητο να επενεργεί σχετικά συχνά, το κάνει όμως χωρίς να προβληματίζει και προειδοποιώντας αρκετά ήρεμα τα δάχτυλα που βρίσκονται στη μανέτα. Ο κινητήρας είναι πολύ ζωηρός και θετικός να ανεβάσει το ρυθμό του, ακόμα και όσο πλησιάζουμε στην τελική του ταχύτητα. Τέλος, ο πίνακας οργάνων, λόγω της LCD και όχι της TFT φύσης του, κρίνεται από πολλούς ως «παλιομοδίτικος», αλλά αποκομίζοντας το τελικό αποτέλεσμα (είναι φωτεινός, έχει μεγάλα γράμματα και ενδείξεις, είναι άμεσος στην ανταπόκριση και διαθέτει τις πληροφορίες που χρειάζονται, χωρίς να χρειάζεται να τις ψάξεις) τον κρίνουμε ως άκρως ικανοποιητικό και μάλιστα πολύ καλύτερο από λύσεις TFΤ άλλων εταιρειών.