Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο πάτωμα του JET14 χρειάστηκε και αλλαγές στο πλαίσιο: έξτρα σωλήνες και ενισχύσεις στο χώρο του ρεζερβουάρ και διαφορετικό, ελαφρύτερο πίσω μέρος, γεγονός που, πρώτον, μετατόπισε επιπλέον το κέντρο βάρους πιο μπροστά και πιο χαμηλά, δεύτερον, πρόσθεσε έξτρα ακαμψία και, τρίτον, ελάφρυνε το πίσω μέρος. Οι τροχοί 14 ιντσών στηρίζονται πάνω σε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 mm εμπρός και σε δύο αμορτισέρ με διαδρομή 78 mm πίσω, ενώ οι ίδιοι τροχοί διαθέτουν δισκόφρενα διαμέτρου 260 mm με διπίστονη δαγκάνα και 220 mm με μονοπίστονη αντίστοιχα. Η έκδοση χωρίς ABS συνεχίζει να παράγεται και να πωλείται, αλλά η έκδοση δοκιμής μας διέθετε τη δικάναλη αυτή «ψηφιακή χείρα βοηθείας», την οποία κρίνουμε απαραίτητη, λόγω αφενός του μικρού μεγέθους των τροχών και αφετέρου της συνήθως κακής κατάστασης του ελληνικού οδοστρώματος. Η ακινητοποίηση του JET14 από τα 80 χλμ/ώρα έρχεται σε 32 μέτρα, νούμερο τυπικό και αναμενόμενο για την κατηγορία.

 

Σελίδα 1Sym JET14 EVO - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

GORGOLIS
KTM