Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα

Το πλαίσιο αλουμινίου συμβάλει ώστε το συνολικό βάρος του Tinbot RS1 να μην ξεπερνά τα 183 κιλά. Το σύστημα των αναρτήσεων αποτελείται εμπρός από ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο και συνεργάζεται άψογα με το μονό αμορτισέρ λαδιού/αζώτου ρυθμιζόμενο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου.


Το σύστημα της πέδησης συνδυάζει εμπρός δύο δίσκους μεγάλης διαμέτρου με δαγκάνες δύο εμβόλων, και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου, εποπτευόμενα από ABS, προσφέροντας ασφάλεια στα απότομα φρεναρίσματα και ακινητοποιώντας γρήγορα την ηλεκτρική μοτοσυκλέτας όταν χρειάζεται. Σύμφωνα με τις μετρήσεις στο πλαίσιο των δοκιμών μας, χρειάζεται μόλις, 48.3 μετρά για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χιλιομέτρων την ώρα.
 

Σελίδα 1TINBOT RS1 35 Kw – TEST
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις