Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100
  • Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100

Τα 10 δικύλινδρα γυμνά με το καλύτερο 0-100

Το F 900 R το πιο γρήγορο στο 0-100 με 3,4 δευτερόλεπτα
Το Ducati Monster το μοναδικό με κινητήρα V διάταξης
Με μεγάλη διαφορά το πιο φθηνό το SRK 700 στα 5.995 ευρώ
Μπορούν όλες να χρησιμοποιηθούν και ως commuters

APRILIA: Tuareg 660 Με 1000e όφελος κ από 181e/μήνα

DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Το F 900 R το πιο γρήγορο στο 0-100 με 3,4 δευτερόλεπτα

Οι γυμνές μοτοσυκλέτες πάντα αποτελούσαν μία από τις πιο σνήθεις επιλογές των αναβατών στις μοτοσυκλέτες δρόμου μετά τις sport touring, καθώς συνδυάζουν πρακτικότητα και σπορ χαρακτηριστικά πιο ισορροπημένα από τις supersport. Η εμφάνισή τους, αποτελεί επίσης έναν από τους λόγους που πολλοί τις επιλέγουν, αφού το γεγονός ότι τα στοιχεία τους, όπως ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι εκτεθειμένα σε κοινή θέα τους εξιτάρει, ενώ ταυτόχρονα έχουν αυτόματα και χαμηλότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με αντίστοιχα supersport εφόσον υπάρχουν λιγότερα πλαστικά που πρέπει να αφαιρεθούν. Οι επιδόσεις είναι ένα στοιχείο για το οποίο όλοι οι αναβάτες λίγο η πολλοί νοιάζονται και κακά τα ψέματα όσο πιο γρήγορη είναι η μοτοσυκλέτα που έχουν στα χέρια τους, τόσο πιο πολύ πρεστίζ τους δίνει, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι θα τρέχουν στην οδήγηση. Ανάμεσα από τα 10 δικύλινδρα γυμνά που μετρήσαμε στα μεσαία προς ψηλά κυβικά (μέχρι 937cc), εκείνο που έφτασε πιο γρήγορα τα 100χλμ/ω ήταν το F 900 R της BMW το οποίο πέτυχε χρόνο 3,4 δευτερολέπτων για την επίτευξή του. Αμέσως μετά ακολουθεί το Ducati Monster με χρόνο 3,5 δευτερολέπτων και το βάθρο κλείνει το 790 Duke της ΚΤΜ με 3,6. Ακολουθεί το 800NK της CFMOTO που κάνει χρήσει ουσιαστικά μίας μετεξέλιξης του ίδιου κινητήρα με αυτόν της προπορευόμενης ΚΤΜ, ενώ ακολουθεό το CB 750 Hornet της Honda με χρόνους 3,7 και 3,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Με τον ίδιο χρόνο ακολουθεί το Tuono 660 της Aprilia, μία εντυπωσιακή επίδοση από το θρυλικό ιταλικό μοντέλο, καθώς αποκτά τον κινητήρα με τον χαμηλότερο κυβισμό της λίστας στα 659cc, με την δεκάδα να κλείνει με τα Suzuki GSX-8S, Yamaha MT-07, QJMOTOR SRK 700 και Benelli 752S με χρόνους από 4 έως και 4,6 δευτερόλεπτα. Οι χρόνοι αυτοί είναι αρκετά χαμηλοί και σημαίνει πως οι αναβάτες αυτών των μοτοσυκλετών πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικοί καθώς μπορούν πολύ εύκολα να βρεθούν σε επικίνδυνες ταχύτητες. 


Με την εξαιρετική επίδοση των 3,4 δευτερολέπτων για το 0-100 το BMW F 9000 R

Το Ducati Monster το μοναδικό με κινητήρα V διάταξης

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Βάρος (πλήρες υγρών) 0 - 100 Km/h (sec.)
BMW F900R   895 105 92 211 3,4
DUCATI MONSTER   937 111 9.5 188 3,5
KTM 790 DUKE   799 105 87 174 (κενό) 3,6
CFMOTO 800NK ADVANCED   799 94 81 189 3,7
HONDA CB750 HORNET   755 91,8 75 190 3,8
APRILIA TUONO 660   659 95 67 183 3,8
YAMAHA MT-07   689 73,4 67 184 4
SUZUKI GSX-8S   776 81,8 77 202 4
QJMOTOR SRK 700   698 73,5 67 196 4,5
BENELLI 752 S   754 76 67 226 4,6

Όλες οι μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε αποκτούν δικύλινδρους κινητήρες με τους 9 της λίστας να είναι εν σειρά και έναν μόνο αυτόν της Ducati να είναι διάταξης V. Αυτός δεν είναι άλλος από τον Testastretta 90° με δεσμοδρομικές βαλβίδες, που είναι και ο μεγαλύτερος σε κυβισμό από τους 10 δικύλινδρους και ο μοναδικός που ξεπερνάει τα 900cc αφού φτάνει τα 937. Η V2 διάταξη δίνει στο Monster έναν ιδιαίτερο ήχο και τρόπο λειτουργίας που θα αποτελέσει για πολλούς και την αιτία επιλογής της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας έναντι κάποιας άλλης. Έχει επίσης την υψηλότερη ιπποδύναμη στα 111 άλογα, ενώ σε ισοπαλία ακολουθούν το F 900 R και το 790 Duke αποδίδοντας 105 άλογα η κάθε μία, με το BMW να έχει αυξημένη ροπή στα 92 Nm έναντι των 87 του Duke λόγω του αυξημένου κυβισμού (895cc έναντι 799cc του LC8c), αλλά το Duke να έχει σημαντικά χαμηλότερο βάρος στα 188 κιλά περίπου γεμάτη σε σχέση με τα 2111 κιλά του F 900 R. Ακολουθούν τα Tuono 660 και 800NK Advanced με 95 και 94 άλογα αντίστοιχα, ενώ παρά το γεγονός ότι το MT-07 έχει την χαμηλότερη ονομαστική ισχύ στα 73,4 άλογα βρίσκεται στην τρίτη θέση από το τέλος στην επιτάχυνση μαζί με το GSX-8S της Suzuki εν μέρει χάρη στο χαμηλό του βάρος στα μόλις 184 κιλά γεμάτο. Στα 4 δευτερόλεπτα που πετυχαίνει στο 0-100χλμ/ω το Suzuki, συνδράμει εν μέρει το Quickshifter που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων αστραπιαίες. 


Ο V2 Testastretta της Ducati Monster 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με μεγάλη διαφορά το πιο φθηνό το SRK 700 στα 5.995 ευρώ

Οι μοτοσυκλέτες αυτές ανήκουν πλέον στην μεσαία κατηγορία καθώς τα "μεγάλα" γυμνά ξεπερνούν πλέον τα 1.000 κυβικά όπως για παράδειγμα το Superduke 1390 στα 1.350cc ή το Triumph Speed Triple στα 1.160cc. Μπορεί το Ducati να ανήκει παρόλα αυτά στην "μεγάλη" κατηγορία στα 937cc η εταιρεία όμως, παράγει και το εκρηκτικό Streetfighter V4 που αποκτά έναν V4 κινητήρα 1.103cc με απόδοση μεγαλύτερη από 200 άλογα. Παράλληλα, αποτελεί και την πιο Premium επιλογή ανάμεσα στις 10 και αυτό σημαίνει ότι είναι αυξημένη και η τιμή της, η οποία ξεκινάει από τα 13.900 ευρώ με την έκδοση SP να είναι ακόμα πιο ακριβή, αλλά και έτοιμη για πίστα. Ευχάριστη έκπληξη όσον αφορά την τιμή, αποτελεί το SRK 700 της QJMOTOR, το οποίο για 5.995 ευρώ μόλις προσφέρει στον αναβάτη πολύ καλές επιδόσεις και ένα σύνολο που μπορεί να απολαύσει χωρίς να χρειαστεί αναβάθμιση ή περισσότερα άλογα. Ο δικύλινδρος κινητήρας 698cc αποδίδει 73,5 άλογα και η μοτοσυκλέτα εκτός από επιθετική εμφάνιση με έντονες γωνίες, αποκτά και μία από τις καλύτερες αναλογίες Value for Money ανάμεσα στις 10. Ταυτόχρονα, παρά το γεγονός ότι η F 900 R πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στο 0-100 βρίσκεται στην τρίτη θέση στην τιμή μετά την Ducati και την Tuono 660 στα 10.890 ευρώ, αφού κοστίζει κάτω από 10 χιλιάρικα στα 9.900 ευρώ, η τιμή της όμως μπορεί εύκολα να ανέβει εάν ο αναβάτης επιθυμεί να την διαμορφώσει με διάφορα έξτρα που προσφέρει η Βαυαρική εταιρεία. 


Εξαιρετικά προσιτό το SRK 700 στα 5.995 ευρώ μόλις 

Μπορούν όλες να χρησιμοποιηθούν και ως commuters

Επιλέξαμε τις δικύλινδρες μοτοσυκλέτες για αυτή την σύγκριση καθώς είναι εκέινες που κατά κύριο λόγο είναι πιο βολικές στις καθημερινές μετακινήσεις, κάτι που οφείλεται στην λειτουργία τους. Οι τετρακύλινδροι κινητήρες για παράδειγμα αποδίδουν συνήθως αρκετά ψηλά στις στροφές την ιπποδύναμη και την ροπή τους, στοιχείο που δεν συνδράμει στην αστική οδήγηση, οι τρικύλινδροι από την άλλη, έχουν μία αρκετά καλή ισορροπία ροπής στα χαμηλά και ιπποδύναμης αλλά έχουν μία εντελώς διαφορετική διάταξη κινητήρα που διαφέρει αρκετά από τους δικύλινδρους. Οι 10 μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν και ως το καθημερινό μέσο μετακίνησης ενός αναβάτη για το commuting στην δουλειά αλλά και τις βόλτες, καθώς έχουν αρκετά όρθια θέση οδήγησης, ενώ η μέση κατανάλωσή τους κυμαίνεται στα 5 με 6λ/100χλμ περίπου. Η ροπάτη λειτουργία τους είναι ιδανική για τον αστικό κλοιό όπου κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες και στροφές, ενώ οι μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα είναι απαραίτητες και ο ήχος τους είναι σίγουρα εθιστικός, με πολλά μοντέλα μάλιστα που έχουν διαστήματα ανάφλεξης 270° (π.χ.MT-07, GSX-8S), έναντι των κλασικών παράλληλων δικύλινδρων που έχουν διαστήματα ανάφλεξης 180° να αποκτούν ένα ακόμα πιο βαθύ και εύηχο βρυχηθμό. Ο ήχος του V2 κινητήρα της Ducati βέβαια είναι ο πιο χαρακτηριστικός, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες της λίστας θα τραβήξουν τα βλέματα των συντρόχων που θα συναντήσεις στον δρόμο. Η επιλογή κρίνεται στα χρήματα που θέλει ο καθένας να διαθέσει, αλλά και στις υποκειμενικές αισθητικές του προτιμήσεις.