Τα 5 Α2 adventure με την μεγαλύτερη αυτονομία
Κατάλληλα για την Α2 κατηγορία με τιμές έως 8.000 ευρώ
Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Maverivk 500 στα 465 χιλιόμετρα
Το ισχυρότερο με 48 άλογα, το Voge DS 525X
Ιδανικά commuters και ταξιδιωτικοί σύντροφοι
HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Κατάλληλα για την Α2 κατηγορία με τιμές έως 8.000 ευρώ
Η Adventure κατηγορία έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια και αφουγκραζόμενες το γεγονός αυτό, οι εταιρείες φέρνουν νέα μοντέλα σε όλες τις υποκατηγορίες κυβικών εκατοστών, από τα μικρά έως και τα θηριώδη adventure που ξεπερνούν τα 1.000cc. Ο διαχωρισμός των διπλωμάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε Α1, Α2 και Α (απεριόριστο) έχει οδηγήσει τις εταιρείες να αναπτύσσουν μοντέλα στα 400-500cc περίπου με απόδοση έως τα 48 άλογα που επιτρέπει η Α2 κατηγορία. Η δημοτικότητα των adventure και του life style που τα συνοδεύει, ίσως να προέρχεται σε ένα βαθμό από τα social media, ενώ γενικότερα αποτελεί έναν πιο φθηνό τρόπο για να ταξιδέψει κανείς σε σχέση με το αυτοκίνητο και παράλληλα πολύ πιο διασκεδαστικό για όσους αγαπούν την μοτοσυκλέτα. Το πιο φθηνό από τα 5 των οποίων την κατνάλωση έχουμε μετρήσει σε δοκιμή μας και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ του προσδίδει μεγάλη αυτονομία, είναι το Maverick 500 της Daytona με τιμή στα 5.795 ευρώ μόλις. Ακολουθεί το Himalayan 450 της Royal Enfield στα 5.890 ευρώ, στην τρίτη θέση βρίσκουμε το Voge DS 525X στα 5.995 ευρώ, στην τέταρτη το TRK 502X της Bnelli στα 6.670 ευρώ και τέλος το NX 500 της Honda στα 7.990 ευρώ.
Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Maverivk 500 στα 465 χιλιόμετρα
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Μέση Κατανάλωση | Αυτονομία |
---|---|---|---|---|---|---|
DAYTONA MAVERICK 500 | 5.795 | 471 | 46 | 20 | 4,3 | 465 |
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450 | 5.890 | 451 | 40 | 17 | 3,8 | 447 |
BENELLI TRK 502X | 6.670 | 500 | 47,6 | 20 | 4,8 | 416 |
HONDA NX 500 | 7.990 | 471 | 47,6 | 17,7 | 4,5 | 393 |
VOGE DS 525X | 5.995 | 494 | 48 | 17 | 4,4 | 386 |
Το ισχυρότερο με 48 άλογα, το Voge DS 525X
Η ισχύς των μοτοσυκλετών της Α2 κατηγορίας μπορεί να φτάσει μέχρι τα 48 άλογα. Έτσι η Voge κατάφερε να εξαντλήσει τα περιθώρια της ιπποδύναμης με το DS 525X, αφού αποδίδει ακριβώς τόσα, ώστε να δίνει στους αναβάτες τους τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις για την κατηγορία. Με μηδαμινή διαφορά ακολουθεί το TRK 502 X της Benelli αλλά και το NX 500 της Honda με απόδοση 47,6 αλόγων, ενώ το Daytona Maverick 500 αποδίδει 46 άλογα. Το μοναδικό της λίστας που είναι μονοκύλινδρο σε αντίθεση με δικύλινδρο εν σειρά, είναι το Himalayan της Royal Enfield το οποίο αποδίδει 40 ίππους. Το μοντέλο, είναι μάλιστα το πρώτο της ιστορικής αγγλικής μάρκας που εξοπλίζεται με υδρόψυκτο κινητήρα, ενώ αποδίδει διπλάσια ισχύ από τον αερόψυκτο προκάτοχό του. Τα υπόλοιπα μοντέλα της λίστας είναι επίσης υδρόψυκτα και αυτός είναι ένας από τους λόγους που πετυχαίνουν χαμηλές καταναλώσεις.
Ιδανικά commuters και ταξιδιωτικοί σύντροφοι
Αδιαμφισβήτητα ένας από τους λόγους που τα adventure έχουν σημειώσει τέτοια άνοδο στις πωλήσεις, είναι ο όγκος τους, που προσδίδει μία αίσθηση κύρους, αφού είναι μεγάλα και επιβλητικά. Οι Adventure μοτοσυκλέτες της Α2 κατηγορίας, παρά τον μικρότερο κυβισμό τους, μοιάζουν στην εμφάνιση με τις μεγαλύτερες της κατηγορίας και σε συνδυασμό με την χαμηλότερη τιμή και κατανάλωσή τους και τις πιο φιλικές για τον αναβάτη επιδόσεις αποτελούν την ιδανική μοτοσυκλέτα για πολλούς αναβάτες της ελληνικής αγοράς. Μπορούν να κινηθούν με άνεση μέσα στον αστικό κλοιό και έχουν άνετη θέση οδήγησης ενώ ο τροχός 19 ιντσών εμπρός, τους προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη συμπεριφορά σε πιθανές χωμάτινες διελεύσεις. Το Himalayan μάλιστα είναι εκείνο με τον πιο χωμάτινο προσανατολισμό από τα 5, αφού εξοπλίζεται με τροχούς 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω και τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, δεν είναι τυχαία άλλωστε η ονομασία του αφού αναπτύχθηκε με δοκιμές στα Ημαλάια. Τα 40-48 άλογα είναι απολύτως επαρκή για ταξίδι, ακόμα και δικάβαλο και με έναν αρκετά πρόθυμο αναβάτη αυτές οι μοτοσυκλέτες μπορούν να φτάσουν σε κάθε "γωνιά" του κόσμου, αρκεί να έχουν γεμάτο ρεζερβουάρ και όρεξη για περιπέτεια.