Kymco Xciting S 400

    Τιμή: 6.990 ευρώ / 6690 ευρώ μετρητοίς

    Το S 400 έχει φορέσει τον σπορ μανδύα της εξέλιξης, προτάσσοντας το δυνατό κινητήρα, το εξελιγμένο πλαίσιο με το άρτιο πακέτο αναρτήσεων και φρένων, αλλά και την πρωτοποριακή τεχνολογία Noodoe. Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Η συναρμογή είναι άψογή, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά από το πάνω ράφι. Εξαιρετική και η ποιότητα της βαφής, που συμπληρώνει ιδανικά το πακέτο ποιότητας. Η σέλα είναι ναι μεν δύο επιπέδων, αλλά ο συνεπιβάτης  κάθεται σχεδόν στην ίδια ευθεία με τον οδηγό, ώστε να μην επηρεάζει την κατανομή του scooter στις στροφές. Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη  χρήση των χεριών. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης Noodoe, διαθέτει μια επιπλέον σημαντική προσθήκη, αυτή του πλοηγού GPS.

    Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 399 κυβικών εκατοστών, , ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, με βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 36 ίππων στις 7.500σ.α.λ., αλλά η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 3,9 kg-m στις 6.000σ.α.λ. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση είναι άμεση, χωρίς κομπιάσματα και κραδασμούς. Το S 400 θα  περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην πόλη, όμως μαζί του μπορείς να ταξιδέψεις παντού, αφού δεν υπολείπεται σε τουριστικές ανέσεις και δυνατότητες. Γνήσιο GT Scooter θα καλύψει μεγάλες αποστάσεις,  με άριστη προστασία από τον αέρα,  ενώ όταν η διαδρομή περιλαμβάνει στροφές, το Xciting στοιχειοθετεί τη δική του απολαυστική ιστορία.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Sakis

      Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!

        16