Το νέο Burgman 400 θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων ψάχνουν ένα μεγάλο scooter που δεν προβληματίζει στην καθημερινή μετακίνηση, συνδυάζοντας την άνεση με την ευκολία χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα. Ανέκαθεν το Burgman χαρακτηρίζονταν από σοβαρή σχεδίαση χωρίς ακρότητες. Το ίδιο παρατηρούμε και τώρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι σύγχρονο. Συναρμογή, υλικά και βαφή κινούνται σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία και προσδίδουν τον απαραίτητο αέρα πολυτέλειας που πρέπει να αποπνέει ένα GT scooter που σέβεται τον εαυτό του. Η θέση οδήγησης είναι τυπική για scooter αυτής της κατηγορίας, πράγμα που σημαίνει ότι πάνω του θα αισθανθούν άνετα όλα τα αναστήματα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα έχει χωρητικότητα 42 λίτρα που μεταφράζονται σε ένα full face και ένα μικρό Jet κράνος. Η νέα ζελατίνα, προσφέρει καλή ορατότητα και επαρκή κάλυψη από τον αέρα.
Η καρδιά του Burgman 400, είναι ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ, αναβαθμισμένος, με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Η απόδοσή του αγγίζει τους 31 ίππους στις 6.300 σ.α.λ και τα 3.7 κιλά ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Στο αστικό περιβάλλον, αμέσως διαπίστωνεις την άνεση με την οποία κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά και την αυξημένη ευελιξία που του χάρισε η μείωση του βάρους κατά 7 ολόκληρα κιλά. Ανοίγοντας το γκάζι, ο κινητήρας αποδίδει θετικά από χαμηλά και δεν χρειάζεται να φλερτάρεις με το κόκκινο φάσμα των στροφών κάθε φορά που θες να κινηθείς πιο γρήγορα ή να κάνεις μια προσπέραση. Το νέο μοντέλο μπορεί να έχει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις, αλλά δεν παύει να είναι ένα GT scooter που δεν προορίζεται μόνο για την πόλη. Στις μακρινές εξορμήσεις όπου περιλαμβάνεται και αυτοκινητόδρομος, μπορείς να κινείσαι για ώρες με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ/ώρα.
Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!
Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!