Το εμβληματικό sport scooter της Yamaha συνδυάζει την αθλητική προσωπικότητα με την premium αίσθηση στον αναβάτη του, παρέχοντας κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από σπορ εμφανισιακή ταυτότητα που συνδυάζεται, με πινελιές πολυτελείας. Την μοντέρνα του σχεδίαση τονίζουν κατάλληλα τα LED φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, ενώ η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία, χωρίς συμβιβασμούς ακόμη και για τον πιο απαιτητικό αναβάτη. Το XMAX έχει πολλαπλές λύσεις εργονομίας και άνεσης για τον αναβάτη του, όπως την σέλα 2 επιπέδων με το ανεξάρτητο στήριγμα μέσης, την ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το ρυθμιζόμενο σε 2 θέσεις τιμόνι, τα νέα όργανα και την παροχή ρεύματος 12V. Κάτω από την σέλα, ο αναβάτης μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 2 κράνη full-face μαζί με άλλα αντικείμενα, ενώ το μεγάλο του πλάτος θα χωρέσει και μια τσάντα μεγέθους Α4. Παράλληλα, στον αποθηκευτικό χώρο υπάρχει και φως για πιο άνετη χρήση την νύχτα. Ο αναβάτης απολαμβάνει επίσης, την άνεση που προσφέρει το Keyless σύστημα εκκίνησης καταργώντας την χρήση κλασικού κλειδιού.
Ο κινητήρας των 400 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος, με 2 ΕΕΚ για αυξημένη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση. Η ισχύς του ανέρχεται στους 33 ίππους και 3,7 kgm ροπής, ενώ το XMAX 400 διαθέτει και σύστημα traction control για ασφαλέστερη και ευκολότερη οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα. Η θέση οδήγησης θα φανεί βολική και στους κοντύτερους με το τιμόνι να έρχεται κοντά στον κορμό, τη στιγμή που χειριστήρια αλλά και πίνακας οργάνων βρίσκονται στις σωστές θέσεις. Το scooter της Yamaha συμπεριφέρεται άψογα αλλάζοντας κατεύθυνση ανάλαφρα και ισορροπημένα. Το άκαμπτο πλαίσιο και οι σφιχτές αναρτήσεις αφήνουν τον αναβάτη ελεύθερο να χαρεί τη διαδρομή. Η προστασία από τον αέρα είναι καλή, η ευθυβολία υποδειγματική και το ΧΜΑΧ έχει φτιαχτεί για να καταπίνει χιλιόμετρο εντός και εκτός αστικού πεδίου.
Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!
Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!