Η BMW εξέλιξε την πλατφόρμα του γυμνού G 310 R και δημιούργησε μια μικρού κυβισμού on-off μοτοσυκλέτα που κουβαλάει στις πλάτες τις τη βαριά κληρονομιά του ονόματος GS. Μάλιστα, με την αιχμηρή εμφάνισή του είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως παιδί της οικογένειας των GS θυμίζοντας τα best seller αδέρφια του. Από τον βασικό εξοπλισμό του G 310 GS ξεχωρίζουμε την προστατευτική ποδιά κινητήρα, τη μεγάλη σχάρα και το όμορφο ψηφιακό όργανο με το shift light που παρέχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση στον αναβάτη. Η θέση οδήγησης, με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και την άνετη σέλα που απέχει 835 χιλιοστά από το έδαφος, δεν θα κουράσει ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση.
Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας των 313 κυβικών αποδίδει 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και 2,85 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ., ενώ είναι τοποθετημένος πιο μπροστά με την εισαγωγή να βρίσκεται στο εμπρός μέρος και την εξαγωγή στο πίσω. Η ανορθόδοξη αυτή διάταξη συμβάλει στη σωστή κατανομή και τη διατήρηση του κέντρου βάρους χαμηλά. Από πλευράς κατανάλωσης μετρήσαμε 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το μικρό βάρος και η ευελιξία της θα βοηθήσουν ιδιαίτερα ακόμα και τους αρχάριους αναβάτες, να έχουν την πρώτη επαφή τους με το χώμα και τον κόσμο των GS. Στην πόλη η λεπτή σιλουέτα , το μεγάλο κόψιμο τιμονιού και η άνεση που προσφέρει η θέσης οδήγησης, θα σε κάνουν να την επιλέγεις τόσο για την καθημερινή σου ρουτίνα από τη δουλεία στο σπίτι, όσο και για διαδρομή μερικών τετραγώνων. Η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σε φιδίσιο δρόμο με αλλαγές πορείας είναι ουδέτερη, επιτρέποντάς σου να κινηθείς με γρήγορο ρυθμό μέχρι το όριο που θέτουν οι μαλακές αναρτήσεις, καθώς επικεντρώνονται περισσότερο στον On-Off χαρακτήρα.