Η λεπτομερέστερη δοκιμή επί Ελληνικού εδάφους απέδειξε ότι οι πρώτες αρκετά θετικές εντυπώσεις που αποκομίσαμε από την οδήγηση του μικρού XR στην Ισπανική άσφαλτο της Αλμερία ήταν απόλυτα σωστές. Το νεότερο μέλος της οικογένειας XR επιβεβαιώνει με κάθε επισημότητακαι σε κάθε ευκαιρία ότι έχει επενδύσει στη πολυχρηστικότητα και την ευκολία χρήσης χωρίς να αποτάσσεται της σπορ φιλοσοφίας του.
Μεγάλο κόψιμο τιμονιού, αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς κόπο και γενικότερα μια ελαφριά αίσθηση συνοδεύει τα πατήματα σου στον αστικό ιστό. Οι 10 επιπλέον ίπποι έχουν ενισχύσει και την ροπή στις χαμηλομεσαίες, κάνοντας πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη που μπορεί να είναι με μια σχέση παραπάνω στο κιβώτιο. Η δύναμη αποδίδεται με απόλυτα γραμμικό τρόπο κάτι που βοηθάει και όταν στραγγαλίζεις το γκάζι στις εξόδους των στροφών, αφού η ουρά παραμένει κολλημένη στην άσφαλτο επιδεικνύοντας σταθερότητα στη γραμμή που χαράζεις.
Οι 105 ίπποι που έχουν αναλάβει να κινήσουν τα 219 κιλά του XR προσφέρουν άμεσες επιταχύνσεις με τις ρεπρίζ να είναι το δυνατό τους σημείο. Χαρακτηριστικά χρειάζεται 4,1 δεύτερα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, 4,12 δευτερόλεπτα για το 60-120 με 4η, με το 0-160 να ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα. Ναι, το XR μπορεί να σουλατσάρει με άνεση στην πυκνή κίνηση της πόλης και ταυτόχρονα να κυνηγάει με παρρησία φιδίσιες διαδρομές παραμένοντας ουδέτερο και ασφαλές. Εκεί θα ανακαλύψεις πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στο πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί κυριολεκτικά τα πάντα ανεξαρτήτως συνθηκών και θα ακολουθήσει τις εντολές σου, σε όποιο ρυθμό αποφασίσεις να κινηθείς. Αδιάψευστος μάρτυρας το κλισιόμετρο για τις μοίρες στην έγχρωμη οθόηνη, ευγενική χορηγία από το S 1000 RR.
Τα ηλεκτρονικά παρακολουθούν διακριτικά και παρεμβαίνουν μόνο όταν παραστεί ανάγκη απλώνοντας δίχτυ προστασίας. Το XR μαζεύει γρήγορα χιλιόμετρα, με τις ακούραστες σε συνεχή χρήση τετραπίστονες Brembo να υπόσχονται άμεσες επιβραδύνσεις, αν τα πράγματα ζορίσουν. Χαρακτηριστικά ολοκληρώνουν τη διαδικασία 100-0 μέσα σε 40,8 μέτρα. Μικρό παράπονο η σπογγώδης αίσθηση που μεταφέρουν και σε αναγκάζει να πιέσεις πιο δυνατά τη μανέτα για να νιώσεις την ισχύ του συστήματος πέδησης.
Στον ανοιχτό δρόμο η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, αφού μπορείς να γράψεις ακούραστα χιλιόμετρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς να φτάνουν σε χέρια και σώμα. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων(εύκολη ρύθμιση με το ένα χέρι), προστατεύει επαρκώς τον αναβάτη. Στην πάνω θέση κρύβει τους ώμους και μαζί με τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ που καλύπτουν τον αέρα που φτάνει στα πόδια, μετατρέπεται σε εκδρομικό πολυεργαλείο.