Όπως σε ένα συμβατικό scooter χρειάζεται να πατήσεις φρένο προκειμένου να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, εστί και στο X-Line πρέπει να πατήσεις φρένο ή το κουμπί «P» στα δεξιά του τιμονιού πριν ξεκινήσεις. Απολύτως τίποτα δεν ακούγεται όταν οι ρόδες του αρχίσουν να κυλούν και εντυπωσιάζεσαι από την ευελιξία και την ευκολία χειρισμών που προσφέρει το χαμηλό βάρος και το μέγεθος των τροχών. Το στενό τιμόνι περνά από τα πιο στριμωγμένα μέρη και πολύ δύσκολα θα εγκλωβιστεί το scooter στην κίνηση. Η επιτάχυνσή του από στάση, αλλά και εν κινήσει είναι ικανοποιητική και καταλαβαίνεις τη διαφορά που έχει ο κινητήρας των 2000W σε σχέση με σύνολα μικρότερης απόδοσης. Η καλή του εικόνα συνεχίζεται και όταν ο δρόμος γίνει έντονα ανηφορικός, καθώς μπορεί να «σκαρφαλώσει» ακόμα και σε 15% κλίση, διατηρώντας ικανοποιητική ταχύτητα και χωρίς να «γονατίζει». Στο κέντρο της πόλης, τα 60 χιλιόμετρα τελικής είναι αρκετά και μόνο αν βγεις σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας θα σου λείψει το παραπάνω γκάζι, όμως σε κάθε περίπτωση με τους ίδιους ρυθμούς θα μπορούσες να κινηθείς αν είχες 50άρι.
Ακόμα ένα θετικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι πριν τελειώσει η μπαταρία, το scooter σε «προειδοποιεί», καθώς δεν μένει απότομα, αλλά συνεχίζει να κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα προκειμένου να μπορέσεις να γυρίσεις σπίτι σου. Για να μη φτάσεις βέβαια σε αυτό το σημείο θα θέλαμε μεγαλύτερη ακρίβεια από την ένδειξη του επιπέδου φόρτισης, καθώς όταν ανοίγεις το γκάζι κάποια «νταμάκια» σβήνουν και ανάβουν ξανά μόλις σταματήσεις, οπότε δεν έχεις ακριβή ένδειξη για την κατάσταση της μπαταρίας.
Η σέλα του είναι άνετη και μπορεί να κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από όσα επιτρέπει η αυτονομία του ενώ οι αναρτήσεις αποσβαίνουν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, όταν αυτές βρίσκονται σε λογικά πλαίσια. Τα φρένα είναι υπεραρκετά για τις ταχύτητες που πιάνει το X-Line με το πίσω να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της πέδησης χάρη στη δύναμή του, ενώ το μπροστά είναι πιο προοδευτικό για να μην μπλοκάρει εύκολα.