Ο ηλεκτροκινητήρας του X-Line έχει απόδοση 2000W και είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού ώστε να μην υπάρχει ανάγκη για αλυσίδα ή ιμάντα. Έτσι ελαττώνεται ο θόρυβος κύλισης, μειώνονται οι απώλειες και περιορίζονται τα ήδη μηδαμινά έξοδα συντήρησης. Η απόδοσή του ξεπερνά αντίστοιχες προτάσεις τις αγοράς και αυτό μεταφράζεται και σε υψηλότερη τελική ταχύτητα η οποία φτάνει τα 45 χιλιόμετρα την ώρα στο Sport mode. Η αυτονομία που βγάλαμε χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο mode ήταν 50 με 55 χιλιόμετρα, αλλά αυτό είναι μάλλον και το ελάχιστο που θα δει κάποιος, καθώς κινηθήκαμε σε δρόμους με έντονα ανηφορική κλίση, η οποία εξαντλεί πιο γρήγορα τη μπαταρία. Για τη μέγιστη αυτονομία μπορείς να χρησιμοποιήσεις το mode Eco, που περιορίζει την τελική στα 35 χλμ. / ώρα, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία μπορεί να φτάσει έτσι τα 100 χιλιόμετρα σε επίπεδο έδαφος.
Υπεύθυνη για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα είναι μια μπαταρία 72V μολύβδου οξέος χωρητικότητας 24Ah. Για μια πλήρη φόρτιση χρειάζονται 6 με 8 ώρες, αλλά δεν είναι αποσπώμενη, οπότε πρέπει το γκαράζ σου να διαθέτει πρίζα.