Αν και το Monkey του σήμερα είναι σαφώς μεγαλύτερο από τα παλαιότερα, η θέαση μιας τόσο μικρής μοτοσυκλέτας σου προκαλεί ένα παιδιάστικο, αθώο γέλιο. Το Monkey που μας περίμενε για παραλαβή ήταν βαμμένο σε ένα βαθύ κίτρινο που θυμίζει έντονα 70s, όπως και η συνολική του εμφάνισή. Η πιστότητα προς το μοντέλο του 1978 είναι θαυμάσια. Πραγματική... χρονομηχανή! Το μεταλλικό εμπρός φτερό, το κάλυμμα της εξάτμισης, το σχήμα ρεζερβουάρ και σέλας και το τιμόνι είναι σαφείς αναφορές, ενώ το στρογγυλό εμπρός φως υπογραμμίζει τον ρετρό χαρακτήρα, που είναι τόσο της μόδας σήμερα. Vintage σχολής είναι και οι καθρέφτες, ενώ τα χρωμιωμένα μέρη δίνουν και παίρνουν.
Μας άρεσε ιδιαίτερα η τακτοποίηση καλωδίων-σωληνώσεων και η «απόκρυψη» μοντέρνων μηχανισμών όπως το ABS. Το Monkey αποπνέει έτσι μια «γυμνή» οπτική εικόνα, που ενισχύεται από το ορατό πλαίσιο του, χωρίς να έχει τσαπατσουλιές συναρμολόγησης, ενώ τονίζεται ταυτόχρονα το επίπεδο ποιότητας του. Πιο «ήπια» είναι τα πράγματα στο τιμόνι, όπου το Monkey δείχνει να μοιράζεται μέρη με το MSX125, αν και φέρει ολοκαίνουργιο πίνακα οργάνων. Το λογότυπο της Honda έχει δώσει την θέση του στο «Old Wing» φτερό, το οποίο είναι πιστή αναπαραγωγή του παλιού εμβλήματος και, στο πλαϊνό καπάκι εγγράφων, η λέξη Monkey αναγράφεται με ζωηρή γραμματοσειρά. Ποιοτικά το Monkey εντυπωσιάζει όσον αφορά τα υλικά: κάνει εκτεταμένη χρήση μετάλλου, με τα λίγα πλαστικά τμήματά του να είναι εξαιρετικά. Η συναρμογή του είναι κορυφαία, ενώ η βαφή είναι καταπληκτικής ποιότητας, όπως και οι χρωμιώσεις αντίστοιχα.