Μια σέλα που κοντράρει στα ίσια, ακόμα και αυτές αρκετών GT Scooters! Δεν υπερβάλλουμε. Είναι εξαιρετικά σχεδιασμένη.

Το κυκλικό, ιδιαίτερα λιτό όργανο έχει «παιχνιδιάρικα» στην εμφάνιση ψηφία και ένα χρωμιωμένο στεφάνι να το διακοσμεί.

Aνεση-εργονομία

Όπως είπαμε και παραπάνω, το σημερινό Monkey είναι μεγαλύτερο από τα προηγούμενα. ¶μεση απόρροια αυτού, είναι η ευρεία εργονομική συμβατότητα. Για έναν αναβάτη μέσου ύψους, η θέση οδήγησης δεν ξενίζει και αποδεικνύεται ιδιαίτερα βολική. Ακόμα καλύτερα είναι τα πράγματα, αν είστε και λίγο κάτω από τον μέσο όρο ύψους. «Πρόβλημα» θα έχουν μόνο οι πολύ ψηλοί αναβάτες, καθώς τα πόδια τους θα ανασηκωθούν αρκετά λόγω της τοποθέτησης των μαρσπιέ. «Πιένες» στην άνεση του χρήστη κάνει η σέλα: Δεν είναι μεγάλη μόνο στο μάτι, είναι πολύ ευρύχωρη και γεμισμένη με αφρώδες εξαιρετικής ποιότητας. Θα ξεχάσετε ότι... κάθεστε, ακόμη και αν οδηγείτε ασταμάτητα: Οδηγήσαμε χαρακτηριστικά, 2 συνεχόμενες ώρες χωρίς να ενοχληθούμε. Σε συνδυασμό με την ορθή επιλογή πλάτους και ύψους τιμονιού, το Monkey εγγυάται πολύ άνετη καθημερινή χρήση. Φυσικά, συνεπιβάτης δεν χωρά και δεν...προβλέπεται, χωρίς αυτό να είναι κακό, στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Τα χειριστήρια αποτελούνται από «τα βασικά» και τοποθετούνται στις θέσεις που τα περιμένει κανείς, χωρίς διαφοροποιήσεις. Στα βασικά επίσης περιορίζονται και οι ενδείξεις του ψηφιακού οργάνου, καθώς απεικονίζει μόνο ένδειξη ταχύτητας, στάθμης καυσίμου και χιλιομετρητών. Θα θέλαμε να υπάρχει ρολόι ή μια ένδειξη σχέσης είναι η αλήθεια, ωστόσο το λιτό «πακέτο» ενδείξεων συμφωνεί με τον χαρακτήρα του Monkey. Οποιοσδήποτε χώρος αποθήκευσης απουσιάζει, ωστόσο η Honda εξόπλισε το μοντέλο με έναν γάτζο κράνους που κλειδώνει και έναν στοιχειώδη χώρο εγγράφων, κάτω από το αριστερό πλαϊνό καπάκι που επίσης ανοίγει με κλειδί. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ