Όσο και αν φαίνεται παράταιρη η εικόνα μιας μοτοσυκλέτας με ψηλό φτερό και χωμάτινα ελαστικά στην πόλη, η 701 αποδεικνύεται ευχάριστη και άκρως διασκεδαστική σε αυτό το περιβάλλον. Μπορείς άνετα να τη χρησιμοποιείς για τις καθημερινές διαδρομές, περνώντας χωρίς δεύτερη σκέψη πάνω από λακκούβες ή οποιοδήποτε εμπόδιο μπορεί να συναντήσεις στους ελληνικούς δρόμους, ενώ το φαρδύ τιμόνι δεν προβληματίζει ακόμα και στην πυκνή κίνηση, αφού περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Ο κινητήρας έχει γλυκιά λειτουργία χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και γρήγορη απόκριση (στο άφημα του γκαζιού υπάρχει μια καθυστέρηση μέχρι οι στροφές να πέσουν τελείως) που κάνει τις σούζες και κάθε είδους παιχνίδι καθημερινό φαινόμενο. Ο ήχος από το ογκώδες τελικό δεν θα κουράσει τα αυτιά σου ή τους γείτονες και το μόνο που μπορεί να προβληματίσει στην πολύωρη χρήση είναι η σκληρή σέλα που σου υπενθυμίζει ότι δεν φτιάχτηκε για να κάθεσαι συνεχώς. Αν λοιπόν ανάμεσα στα αστικά τείχη ξεπροβάλλει μια βουνοκορφή, αρκεί να το πάρεις απόφαση και αυτόματα θα βρεθείς στο φυσικό περιβάλλον της 701 Enduro.
Πατώντας τις ρόδες της στο χώμα η 701 δείχνει αμέσως τον πραγματικό της εαυτό, βοηθώντας ακόμα και τον άπειρο αναβάτη σε αυτές τις συνθήκες με τη φιλική λειτουργία του κινητήρα της (ειδικά στη χαρτογράφηση 2 που είναι κατάλληλη για το χώμα). Η δύναμη των 74 ίππων δεν τρομάζει σε καμία περίπτωση και σε προκαλεί να ντριφτάρεις με υψηλές για το χώμα ταχύτητες, εκμεταλλευόμενος τη στιβαρότητα του πλαισίου και την εμπιστοσύνη που εμπνέει το σύνολο.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης έχει σωστή αίσθηση χωρίς να σε κουράζει αν και η γεμάτη απόδοση από χαμηλά όπως και η ύπαρξη quickshifter δεν κάνει τη χρήση του απαραίτητη, παρά μόνο σε πολύ σφιχτά κομμάτια, ενώ η ρύθμιση των αναρτήσεων που στο δρόμο φαίνεται σχετικά σκληρή εδώ είναι ιδανική επιτρέποντας ακόμη και άλματα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Στα χέρια ενός έμπειρου αναβάτη και με αποκλειστικά χωμάτινα ελαστικά η 701 δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει καθαρόαιμες χωμάτινες κατασκευές σε μονοπάτια και να τις προσπεράσει όταν βρει την ευκαιρία να ξεδιπλώσει τη δύναμή της.
Ένα από τα μεγαλύτερα προτερήματα της 701 Enduro είναι ότι για να φτάσεις στο βουνό, οπουδήποτε και αν είναι αυτό, δεν θα χρειαστείς τρέιλερ, αφού ταξιδεύει απροβλημάτιστα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ώρα. Οι πιο τολμηροί μπορούν να δουν το κοντέρ να ξεπερνά τα 170 αλλά τα ελαστικά μεικτής χρήσης, η περιορισμένη σταθερότητα σε αυτές τις ταχύτητες και φυσικά η μηδενική προστασία από τον αέρα δεν σε εμπνέουν να φλερτάρεις με την τελική της. Όπως προαναφέραμε μπορεί να κατατάσσεται στην κατηγορία των Adventure αλλά τα έντονα στοιχεία εντούρο αφαιρούν πόντους από τις τουριστικές της δυνατότητες. Αν θες μεγαλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης και πιο Rally εμφάνιση, το κατάστημα Paddock 512 σου παρέχει τη δυνατότητα να αποκτήσεις σε προνομιακή τιμή την 701 Enduro με τοποθετημένο το κιτ της Aurora που περιλαμβάνει φέρινγκ, νέο φωτιστικό σώμα, ζελατίνα και πύργο για τοποθέτηση συσκευών πλοήγησης.