Αναβαθμίσεις για το Husqvarna FS 450 Supermoto του 2025
Αναβαθμίσεις για το Husqvarna FS 450 Supermoto του 2025
  • Αναβαθμίσεις για το Husqvarna FS 450 Supermoto του 2025
  • Αναβαθμίσεις για το Husqvarna FS 450 Supermoto του 2025

Αναβαθμίσεις για το Husqvarna FS 450 Supermoto του 2025

Στα 108,9 κιλά κενή με Launch Control και Traction Control
Νέο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός της WP
Αλλαγές έχει δεχθεί το πλαίσιο και το ψαλίδι

Supermoto, έτοιμο να κατακτήσει πρωταθλήματα

Η Husqvarna αποκάλυψε τις αναβαθμίσεις που έχει κάνει στο FS450 Supermoto για το 2025, καθιστώντας το αγωνιστικό μοντέλο ακόμα πιο ικανό. Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικά όπως Launch Control, Traction Control, Quickshifter και δύο χαρτογραφήσεις, το βάρος της διατηρείται εξαιρετικά χαμηλά στα 108,9 κιλά μόλις άνευ υγρών. Διατηρεί τον ίδιο υδρόψυκτο κινητήρα 450cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που ζυγίζει μόλις 26,8 κιλά και προέρχεται από την ναυαρχίδα της εταιρείας στις motocross μοτοσυκλέτες το FC450.
 
Οι περισσότερες αναβαθμίσεις έχουν γίνει στο πλαίσιο και την εργονομία και η μοναδική αλλαγή στον κινητήρα μένει στον ανασχεδιασμό ενός αεραγωγού ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη ροή αέρα στην εισαγωγή. Ολοκαίνουριο είναι το ανεστραμμένο πιρούνι 48 χλστ XACT Closed Cartridge της WP που έχει διαδρομή 285 χλστ (15 χλστ λιγότερα από το enduro αδελφάκι του), ενώ το πίσω monoshock αμορτισέρ WP XACT με CFD έμβολο είναι το ίδιο με αυτό που βρίσκουμε στο προηγούμενο μοντέλο και έχει διαδρομή 266 χλστ. Και τα δύο είναι φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενα. Αλλαγές υπάρχουν επίσης στις βάσεις του κινητήρα και στο χρωμομολύβδινο ατσάλινο πλαίσιο στο οποίο έχει ραφιναριστεί η ακαμψία σύμφωνα με την Husqvarna. Η γεωμετρία του παραμένει ίδια αλλά έχει αφαιρεθεί υλικό από σημεία κοντά στον λαιμό όπου τοποθετείται στο ψαλίδι, ώστε να βελτιωθεί η οδηγική συμπεριφορά και να μειωθεί ελάχιστα και το βάρος. Το χυτό αλουμινένιο πλαίσιο έχει επίσης μεταποιηθεί, με την εταιρεία να αναφέρει πως έχει βελτιωθεί η ανθεκτικότητα της γλίστρας της αλυσίδας. Υπάρχουν επίσης κάποιες μικροαλλαγές στην εργονομία όπως 5χλστ περισσότερα στην απόσταση της σέλας από το έδαφος αλλά και στο πλάτος της ανασχεδιασμένα φτερά στο βεντιλατέρ και λίγο πιο μικρά σε πλάτος μαρσπιέ ώστε να επιτρέπουν στην μέγιστη δυνατή κλίση κατά το στρίψιμο χωρίς να ακουμπούν στο έδαφος. Τέλος υπάρχουν επίσης νέα γραφικά που του δίνουν μία φρέσκια εμφάνιση και το κάνουν να ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του.


Έμπειρο μάτι απαιτείται για να "πιάσει" τις αλλαγές, αλλά βελτιώνουν το μοντέλο στο σύνολο