Το πλαίσιο δεν έχει αλλαγές: Πρόκειται για μια κατασκευή αλουμινίου δύο δοκών, με τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο και σωληνώσεις ενίσχυσης. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις του Versys 1000 SE είναι όμως ένα κεφάλαιο μόνες τους: Πρόκειται για πιρούνι 43 χιλιοστών και αμορτισέρ BFRC της Showa, εξοπλισμένα με το σύστημα KECS που προσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο, τις ρυθμίσεις αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς, ανάλογα με τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων στο πιρούνι και το αμορτισέρ, ενώ το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρα IMU για την εξασφάλιση των πολύτιμων δεδομένων.
Τα φρένα είναι επίσης ανανεωμένα: Το Versys εξοπλίζεται με νέες, ακτινικές monobloc δαγκάνες εμπρός, νέους δίσκους 310 χιλιοστών και νέα ακτινική τρόμπα της Nissin. Το ABS για το Versys 1000 λέγεται…KIBS: είναι ουσιαστικά ένα σύστημα που κάνει πολλά περισσότερα. Πέρα από την αποτροπή μπλοκαρισμάτων, το KIBS προσαρμόζει την δύναμη των φρένων ανά πάσα στιγμή, λαμβάνοντας δεδομένα κλίσης, ταχύτητας, θέσης αναρτήσεων και στυλ οδήγησης. Σε συνεργασία με το KECS, το KIBS «φορτίζει» τους δύο τροχούς όσο καλύτερα γίνεται με σκοπό το βέλτιστο φρενάρισμα. Αυτό φάνηκε και από τα 41,5 μέτρα που χρειάστηκαν, για μια ακινητοποίηση πανικού από τα 100 χλμ/ώρα, στις μετρήσεις μας.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Αν είχε και αξονα