Το Versys 1000 δεν είναι μόνο σημαντικά ανανεωμένο στην σχεδίαση, αλλά και μεγαλύτερο από το προηγούμενο. Το νέο μοντέλο μεγάλωσε στο πλάτος (κατά 55 χιλιοστά) και στο ύψος (κατά 90 χιλιοστά). Ο ανασχεδιασμός εμπρός είναι προφανής, με νέο πιο γωνιώδες μούτρο, νέα φωτιστικά σώματα και πλευρικά πλαστικά με αποτέλεσμα μια ολοκαίνουργια εικόνα. To πίσω φωτιστικό σώμα είναι επίσης νέο, ενώ το τελικό της εξάτμισης είναι πιο γωνιώδες και πιο μικρό. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED, ενώ στην SE έκδοση που δοκιμάζουμε, τα cornering lights προσθέτουν μια έντονη νότα φουτουρισμού και δυναμισμού. Κάπως έτσι, το νέο Versys τραβάει έντονα την προσοχή και τις ερωτήσεις των περαστικών. Τα mega adventure ήταν ανέκαθεν εντυπωσιακά, όμως το Versys καταφέρνει να ξεχωρίσει με ένα δικό του τρόπο, ανάμεσα στα… πολυπληθή δικύλινδρα Ευρωπαϊκά «κτήνη» και αυτό αξίζει να σημειωθεί.
Η έκδοση SE βάφεται με «χρώμα υψηλής αντοχής» που, σύμφωνα με την Kawasaki, επιδιορθώνει μόνο του μικρές γρατσουνιές που θα υποστεί, ένα στοιχείο μοναδικό και έντονα premium για το μοντέλο. Τέλος, η ποιότητα κατασκευής της Versys 1000 μπορεί να περιγραφεί λακωνικά: είναι υψηλότατη, εφάμιλλη της κατηγορίας, του ύφους αλλά και της τιμής του. Εξαιρετική επιλογή υλικών και ποιότητα συναρμολόγησης, συνδυάζεται με άψογες βαφές, πολύ καλή ποιότητα χειριστηρίων στο τιμόνι και προσοχή στο φινίρισμα, μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Αν είχε και αξονα