Ο πίνακας οργάνων είναι εντελώς νέος και η έκδοση SE φέρει οθόνη TFT, μέσα από την οποία ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε μια πληθώρα δυνατοτήτων. Αυτές είναι:
4 riding modes (Sport, Road, Rain, Rider): επιδρούν στις αναρτήσεις, την χαρτογράφηση και το traction control σε προεπιλεγμένα επίπεδα. Η επιλογή Rider είναι παραμετροποιήσιμη.
Ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης: 3 διαθέσιμα επίπεδα προφόρτισης (αναβάτης-αναβάτης με αποσκευές-δύο άτομα με αποσκευές) και ελεύθερη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, στην επιλογή rider.
Cruise control: Λειτουργεί μέσα από 3 πλήκτρα και κρατά σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα πορείας.
Διασύνδεση με Smartphone: Μια αποκλειστική στην έκδοση SE δυνατότητα. Μέσω της εφαρμογής Rideology, ο αναβάτης έχει αρκετές επιλογές, όπως καταχώρηση δεδομένων διαδρομής, λήψη στίγματος-πλοήγησης, ειδοποίηση για κλήσεις και e-mails κ.α.
Πολυπληθείς ενδείξεις: 2 μερικοί χιλιομετρητές, ενδείξεις αυτονομίας, κατανάλωσης, μέσης ταχύτητας και τάσης μπαταρίας, ενώ υπάρχουν και ενδείξεις ποσοστού γκαζιού-φρένου, γωνίας κλίσης στις στροφές και επιταχυνσιόμετρο!
Quickshifter: Ο αναβάτης μπορεί να το ρυθμίσει μέσα από τα μενού.
Όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται από τα πλήκτρα του τιμονιού. Μικρή εργονομική παραφωνία, που το πλήκτρο επιβεβαίωσης «Select» βρίσκεται ξεχωριστά από όλα τα άλλα, στο δεξί γκριπ, καθιστώντας έτσι απαραίτητα και τα 2 χέρια για το χειρισμό. Ωστόσο αυτό, μαζί με ένα μικρό βαθμό πολυπλοκότητας των μενού, είναι κάτι που συνηθίζεται. Η Kawasaki προσφέρει παροχή ρεύματος 12V, δίπλα στον πίνακα οργάνων, θα θέλαμε όμως και κάποια θύρα USB σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού και τιμής. Αυτό λύνεται εύκολα με την χρήση κάποιου αντάπτορα, αφού η έξοδος 12V επιλέχθηκε και λόγω δυνατότητας παροχής έως 40 Watt ισχύος.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Αν είχε και αξονα