Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την εκτύπωση του πιστοποιητικού, το οποίο αναφέρει πληθώρα παραμέτρων σχετικών με την μέτρηση, ενώ σφραγίζεται και πλαστικοποιείται, αποκλείοντας έτσι οποιαδήποτε προσπάθεια παραποίησης.
Στο ίδιο το πιστοποιητικό, αναγράφονται τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας και οι παράμετροι που το σύστημα της Motocert μετρά, εξηγώντας τις παράλληλα με διάγραμμα για να γίνουν εύκολα κατανοητές. Σε ειδικό πίνακα αναφέρονται:
Οι τιμές «αναφοράς», που προέρχονται από τον κατασκευαστή,
Οι τιμές της μέτρησης, που προέκυψαν από την διαδικασία,
Η απόκλιση της κάθε μέτρησης από τις τιμές αναφοράς,
Η «ανοχή» ή η μέγιστη επιτρεπόμενη απόκλιση, η οποία προέρχεται επίσης από τον κατασκευαστή και αποτελεί τα όρια, πέρα από τα οποία μια μοτοσυκλέτα είναι μη ασφαλής για κυκλοφορία.
Πως όμως το πιστοποιητικό αυτό μπορεί να «σώσει» την κατάσταση, σε περίπτωση ατυχήματος ή αμφισβήτησης της κατάστασης του δικύκλου; Ο Αντώνης μας έλυσε μια ακόμα απορία: Χάρη στις προδιαγραφές DIN-ISO των μετρήσεων που αναγράφονται στο πιστοποιητικό, την ημερομηνία που εκτυπώνεται αλλά και τις αναλυτικές μετρήσεις, πρόκειται για ένα αδιάβλητο έγγραφο που δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση. Όποιος και να είναι ο λόγος που το θέλετε, το πιστοποιητικό κατοχυρώνει ότι από την στιγμή της έκδοσης του και πέρα, η κατάσταση του δικύκλου είναι ακριβώς αυτή που αναγράφει και καμία άλλη… ότι και αν σας πουν!