Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Κινητήρας V-twin 30 ίππων και τελική 160χλμ/ώρα
Αυθεντική Bobber αισθητική ακόμα και στις λεπτομέρειες
Κατανάλωση 3,7λτ/100χλμ και δικάναλο ABS της Bosch
Βάρος 172 κιλά, ιδανικό για Α2 κατηγορία στα 5.599 ευρώ
Κινητήρας V-twin 30 ίππων και τελική 160χλμ/ώρα
Πιστή στη Bobber σχεδιαστική φιλοσοφία, η νέο-εισερχόμενη κορεάτικη εταιρεία Hyosung, αναβάθμισε το retro μοντέλο Bobber 300 σε μια πιο τεχνολογικά προηγμένη έκδοση EVO. Είναι το μοναδικό σε αυτά τα κυβικά που εξοπλίζεται με V κινητήρα, στην ελληνική αγορά, σε αντίθεση με τους δικύλινδρους εν σειρά που είναι η πλειοψηφία. Ο δικύλινδρος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος κινητήρας του είναι στα 296cc με περιεχόμενη γωνία 60° και αποδίδει 30 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή 2,62 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η νέα εισαγωγή αέρος έχει βελτιώσει την απόδοση ισχύος και ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο Bobber 300. Ανταποκρίνεται πλήρως σε ταχύτητες μεγάλου αυτοκινητόδρομου καθώς η τελική του ξεπερνά τα 160χλμ/ώρα κατατάσσοντας το ψηλά στη λίστα της κατηγορίας του.
Αυθεντική Bobber αισθητική ακόμα και στις λεπτομέρειες
Η εμφάνιση του Hyosung Bobber 300 EVO δεν θα περάσει απαρατήρητη καθώς ξεχωρίζει για την πιστότητα στις σχεδιαστικές γραμμές των bobber μοτοσυκλετών της Αμερικής του 1930. Κοιτώντας το βέβαια πιο προσεκτικά είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα καθώς διαθέτει Full LED φωτισμό και νέο LCD πίνακα οργάνων. Το ρεζερβουάρ είναι σε σχήμα teardrop, κλασικό χαρακτηριστικό των bobber, όπως και η τοποθέτηση του κεντρικού διακόπτη στην αριστερή πλευρά κάτω από το ρεζερβουάρ. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια είναι και το κενό ανάμεσα στη σέλα και το ρεζερβουάρ που μαρτυράει την προσήλωση στην σχεδίαση μιας πραγματικής bobber μοτοσυκλέτας. Έξτρα πόντους ομορφιάς προσδίδει και η σέλα με ραφές σε σχήμα “μπακλαβά” σε συνδυασμό με τις χυτές ζάντες.
Κατανάλωση 3,7λτ/100χλμ και δικάναλο ABS της Bosch
Η κατανάλωση του Bobber 300 EVO θα κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα όπου σε μικτή χρήση θα πέσει στα 3,7λ/100χλμ, ένα πολύ καλό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων, η αυτονομία του φτάνει τα 330 χιλιόμετρα χωρίς ανάγκη για ανεφοδιασμό, επιτρέποντας του να βγει και διανύσει μεγαλύτερες διαδρομές.
H απόδοση των φρένων παρουσιάζει εξίσου καλά νούμερα μιας και η μοτοσυκλέτα ακινητοποιείται από 100-0 (m) σε μόλις 42,1 μέτρα, σύμφωνα με μετρήσεις του Moto Τρίτη. Πρόκειται για απόδοση που το κατατάσσει από τα καλύτερα της κατηγορίας. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 270χλστ με τετραπίστονη δαγκάνα στον μπροστινό τροχό και έναν δίσκο 250χλστ πίσω. Το φρενάρισμά επιβλέπεται από δικάναλη μονάδα ABS της Bosch. Τα ελαστικά που ντύνουν τους τροχούς του Bobber 300 EVO είναι διαστάσεων 20/80-16 εμπρός και 150/80-15 πίσω. Αυτές οι διαστάσεις είναι χαρακτηριστικές των bobber μοτοσικλετών.
Βάρος 172 κιλά, ιδανικό για Α2 κατηγορία στα 5.599 ευρώ
Το Hyosung Bobber 300 Evo διακρίνεται για το χαμηλό του βάρος, μόλις 172 κιλά, και το προσιτό ύψος σέλας των 740 χιλιοστών, καθιστώντας το διαχειρίσιμο για νέους οδηγούς και κατόχους Α2 διπλώματος. Επιπλέον το κοντό μεταξόνιο (1.425 χλστ) και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του επιτρέπουν να πραγματοποιεί με ευκολία μανούβρες σε κλειστούς χώρους και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Η τιμή του διαμορφώνεται στα 5.599 ευρώ.