Το πιρούνι της KYB απέκτησε ανασχεδιασμένες βαλβίδες απόσβεσης και μαλακότερα ελατήρια σε συνδυασμό με διαφορετική στάθμη λαδιού και νέες ρυθμίσεις. Συνεργάζεται  άψογα με το πλαίσιο χαρίζοντας σταθερ

Το πιρούνι της KYB απέκτησε ανασχεδιασμένες βαλβίδες απόσβεσης και μαλακότερα ελατήρια σε συνδυασμό με διαφορετική στάθμη λαδιού και νέες ρυθμίσεις. Συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο χαρίζοντας σταθερότητα σε κάθε τύπο στροφής. Τα νέα ελαστικά της Bridgestone R11 αποδείχθηκαν αντάξια των περιστάσεων, καθώς ζεσταίνονταν γρήγορα, χάριζαν εμπιστοσύνη και δεν έδειξαν σημαντική αλλαγή συμπεριφοράς ή σημάδια φθοράς ακόμα και μετά από μια μέρα στην πίστα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το γνωστό από την προηγούμενη γενιά αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο τύπου Deltabox παρέμεινε μαζί με το αλουμινένιο ψαλίδι, όπως και το υποπλαίσιο το οποίο κατασκευάζεται από μαγνήσιο. Από το ίδιο υλικό είναι και οι 10κτινες ζάντες, συμβάλλοντας ώστε το συνολικό βάρος να διατηρηθεί στα 201 κιλά (πλήρες υγρών). Ο τομέας που συναντάμε αλλαγές είναι αυτός των αναρτήσεων, καθώς το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ της KYB απέκτησε ανασχεδιασμένες βαλβίδες απόσβεσης και μαλακότερα ελατήρια σε συνδυασμό με διαφορετική στάθμη λαδιού και νέες ρυθμίσεις. Διαφορετικές είναι επίσης οι ρυθμίσεις του σταμπιλιζατέρ και του αμορτισέρ ώστε να ταιριάζουν στα νέα δεδομένα.
    Για την πέδηση της μοτοσυκλέτας υπεύθυνοι είναι δύο δίσκοι 320 χιλ. με τετραπίστονες μονομπλοκ δαγκάνες μπροστά οι οποίες διαθέτουν πλέον τακάκια από νέο, πιο ανθεκτικό υλικό. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε επίσης σωληνάκια υψηλής πίεσης, ενώ το πακέτο συμπληρώνει ένας δίσκος 220χιλ στο πίσω μέρος αλλά και μια νέα μικρότερη και πιο ελαφριά μονάδα ABS της Bosch. Για το 2020 η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με τα νέα ελαστικά της  Bridgestone, Battlax RS11 σε διαστάσεις 120/70-17 και 190/55-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
     

    Kοινοποίησε το »

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »