Παρά της Euro 5 προδιαγραφές, ο κινητήρας συνεχίζει να αποδίδει σχεδόν 200 ίππους με απολαυστικό τρόπο σε όλο το φάσμα των στροφών.

Παρά της Euro 5 προδιαγραφές, ο κινητήρας συνεχίζει να αποδίδει σχεδόν 200 ίππους με απολαυστικό τρόπο σε όλο το φάσμα των στροφών.

Η εξάτμιση διαθέτει πλέον 4 καταλύτες για να περνά τις προδιαγραφές και να παράγει φανταστικό ήχο χωρίς να ενοχλεί τους γείτονες…

Η εξάτμιση διαθέτει πλέον 4 καταλύτες για να περνά τις προδιαγραφές και να παράγει φανταστικό ήχο χωρίς να ενοχλεί τους γείτονες…

  • Παρά της Euro 5 προδιαγραφές, ο κινητήρας συνεχίζει να αποδίδει σχεδόν 200 ίππους με απολαυστικό τρόπο σε όλο το φάσμα των στροφών.
  • Η εξάτμιση διαθέτει πλέον 4 καταλύτες για να περνά τις προδιαγραφές και να παράγει φανταστικό ήχο χωρίς να ενοχλεί τους γείτονες…

Κινητήρας

Ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της R1 είναι αναμφίβολα ο crossplane  κινητήρας CP4 1000 κ.εκ με την ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης 270° - 180° - 90° - 180°. Η Yamaha αυτή την φορά δεν μπήκε στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης, δίνοντας περισσότερο βάρος στις νέες προδιαγραφές euro 5 αλλά και στον τρόπο απόδοσης  στις υψηλές στροφές, αφού οι 197,2 ίπποι στις 13.000 σ.α.λ είναι υπεραρκετοί ακόμα για τα σημερινά δεδομένα.
Για το 2020 οι βαλβίδες δεν έχουν τα κλασικά καπελώτα, αφού την θέση τους έχουν πάρει ¨κοκοράκια¨  Finger – follower τα οποία μειώνουν την κινούμενη μάζα, με αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση στο υψηλό στροφάρισμα αλλά και την δυνατότητα για τοποθέτηση πιο ¨άγριου¨ προφίλ εκκεντροφόρων. Η κυλινδροκεφαλή είναι ανασχεδιασμένη με νέα δίοδο για το ψυκτικό, οι πεταλούδες του γκαζιού μετακινήθηκαν πιο κοντά στους θαλάμους καύσης, ενώ νέα είναι και τα μπεκ της Bosch τα οποία τοποθετήθηκαν πάνω από τα σώματα ψεκασμού, διαθέτοντας 10 οπές (αντί για τις 12) με αποτέλεσμα ο ψεκασμός του καυσίμου να γίνεται με μεγαλύτερο εύρος διασποράς και πιο άμεσα στον θάλαμο καύσης. Βελτιωμένο εμφανίζεται και το σύστημα λίπανσης, με νέες διόδους για βελτιστοποίηση της πίεσης του λαδιού, ανασχεδιασμένο στρόφαλο με μεγαλύτερες οπές λίπανσης, αντλία λαδιού με μικρότερο ρότορα κατά 10% και νέα ακροφύσια στο σύστημα ψύξης του εμβόλου.
Για να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro 5 η εξάτμιση διαθέτει 4 καταλύτες (2 μπροστά και 2 πίσω από το καζανάκι της εξάτμισης) με το τελικό και την προστατευτική ασπίδα θερμότητας να κατασκευάζονται από τιτάνιο. Την δύναμη διαχειρίζεται το 6τάχυτο κιβώτιο που συνεργάζεται με shifter- blipper και πλέον διαθέτει φαρδύτερο γρανάζι της δεύτερης σχέσης για αυξημένη αξιοπιστία, ενώ η σύνδεση του κινητήρα με τον αναβάτη γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού γκαζιού Ride by Wire όπως και στην προηγούμενη γενιά. 
Για μέγιστη ακρίβεια το YCC-T  (Yamaha Chip Controlled Throttle) όπως το ονομάζει η Yamaha, συνδυάζεται με το νέο ελαφρύτερο σύστημα APSG (Accelerator Position Sensor Grip) το οποίο διαθέτει ελατήριο ώστε να προσομοιώνει σε μεγαλύτερο βαθμό την αίσθηση της συμβατικής γκαζιέρας, την ώρα που μέσω ενός μαγνήτη και ενός αισθητήρα στέλνει το κατάλληλο σήμα στο YCC-T για την θέση του γκριπ. Τα 4 modes οδήγησης  αλλάζουν τον τρόπο απόδοσης αλλά και απόκρισης του κινητήρα και μπορούν να δεχτούν διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε ηλεκτρονικό βοήθημα ξεχωριστά ώστε να προσαρμόζονται ακριβώς στις απαιτήσεις του αναβάτη. Αύξησε την ισχύ του Yamaha R1 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


Η εξάτμιση διαθέτει πλέον 4 καταλύτες για να περνά τις προδιαγραφές και να παράγει φανταστικό ήχο χωρίς να ενοχλεί τους γείτονες…

Η εξάτμιση διαθέτει πλέον 4 καταλύτες για να περνά τις προδιαγραφές και να παράγει φανταστικό ήχο χωρίς να ενοχλεί τους γείτονες…

Kοινοποίησε το »

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »