Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Έχοντας δώσει τα διαπιστευτήρια όλα τα  προηγούμενα χρόνια στο τομέα της άνεσης, το XMAX συνεχίζει να μην στερεί στο συγκεκριμένο τομέα.  Η σέλα έχει επανασχεδιαστεί, με το μπροστινό μέρος να είναι στενότερο ώστε να προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στο δρόμο, αλλά και πάλι ίσως δυσκολέψει τους πιο βραχύσωμους αναβάτες λόγω των 800 χλστ. απόσταση από το έδαφος, ενώ το αφρώδες, αν και δεν κουράζει ακόμα και μετά από ώρα χάρη στις σωστές στηρίξεις, δεν είναι το καλύτερο της κατηγορίας. Το θετικό είναι ότι η Yamaha έχει προβλέψει για τα παραπάνω και προσφέρει την επιλογή χαμηλότερης ή με περισσότερο υλικό σέλας ώστε ο αναβάτης να βρει την ιδανική για αυτόν, ενώ στην έκδοση Τech Max διαθέτει επένδυση δερματίνης και χρυσές ραφές, ενισχύοντας τη σταθερότητα, την αίσθηση πολυτέλειας αλλά και την σπορτίφ εικόνα του scooter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από κάτω της συναντάμε ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και full face κράνη, με τα 2 ντουλαπάκια στην ποδιά (το αριστερό κλειδώνει και έχει παροχή 12 V) να αυξάνουν την πρακτικότητα και να διευκολύνουν στην τρέλα της καθημερινότητας. Την πραγματικά μεγάλη διαφορά με το προηγούμενο XMAX Tech Max τη συναντάμε στο πίνακα οργάνων, όπου πλέον ανήκει στο παρελθόν τα αναλογικά «ρολόγια» και την θέση τους έχει πάρει μια πλήρης έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών που υποστήριζεται από μια δεύτερη LCD 3,2 ιντσών που βρίσκεται ακριβώς από πάνω της  και στην οποία εμφανίζεται το ταχύμετρο, ο δείκτης καυσίμου και το οδόμετρο. Η κάτω οθόνη έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με το smartphone του αναβάτη μέσω της εφαρμογής MyRide, η οποία ξεκλειδώνει μια σειρά πλεονεκτημάτων, όπως το άκουσμα μουσικής, και επιτρέπει να εμφανίζονται ειδοποιήσεις για μηνύματα και εισερχόμενες κλήσεις. Επίσης υποστηρίζει την εφαρμογή πλοήγησης της Garmin, τη StreetCross, δίνοντας εκτός από τις κατευθυντήριες οδηγίες και διάφορες σημαντικές πληροφορίες (εκτιμώμενος χρόνος άφιξης, υπολειπόμενη απόσταση κ.τ.λ.) με την επιλογή να γίνεται μέσω  των διακοπτών στο τιμόνι. Όπως και ο προκάτοχο του διαθέτει  keyless σύστημα για να μην χρειάζεται να ψάχνεις τα κλειδιά στο μπουφάν χάνοντας χρόνο, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με τη διαδικασία να μην γίνεται ηλεκτρονικά και να χρειάζεται κλειδί Allen.

Σελίδα 1Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6 Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά