Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Μπορεί να έχουμε να κάνουμε με ένα scooter 125 κυβικών, αλλά δεν παύει να είναι ένα XMAX με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς εργονομίας, άνεσης και ποιότητας κύλισης. Είναι ένα γνήσιο GT που θα σε κρατήσει ξεκούραστο όσες ώρες κι αν περάσεις μέσα στην πυκνή κίνηση, έχοντας για σύμμαχό σου την άνετη με το στήριγμα πλάτης και τις κεκλιμένες πλατφόρμες για να απλώσεις τα πόδια σου. Έχοντας τη ζελατίνα στην υψηλή θέση απολαμβάνεις πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα, αν και έρχεται στο ύψος των ματιών και σου «κόβει» το οπτικό πεδίο αν είσαι κοντά στο 1,70. Σε επίπεδο ευκολίας χειρισμών πάει ένα βήμα πιο κάτω σε σχέση με το 300 όντας 16 κιλά ελαφρύτερο, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η σωστή κατανομή βάρους χαρίζουν την απαραίτητη ευελιξία όταν η κίνηση πυκνώσει.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Ο σύγχρονος κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με την καλορυθμισμένη μετάδοση χαρίζοντας στο XMAX 125 επιδόσεις που ξεπερνούν τον μέσο όρο της κατηγορίας. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι τα πρώτα 80 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 13,55 δευτερόλεπτα με την ενεργοποίηση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων να γίνεται αισθητή γύρω στις 6.000 σ.α.λ προσφέροντας πιο άμεση απόκριση και γρηγορότερο στροφάρισμα του κινητήρα. Η ύπαρξη του VVA όμως έχει οφέλη και στο κομμάτι της κατανάλωσης με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σε αυτό συμβάλει βέβαια και το start – stop που είναι ανάμεσα στα καλύτερα της αγοράς, με τον κινητήρα να εκκινεί άμεσα και αθόρυβα κατά το άνοιγμα του γκαζιού.
    Σε πιο ανοιχτά κομμάτια απολαμβάνεις τη στιβαρή αίσθηση και τη σταθερότητα που απλόχερα προσφέρουν πλαίσιο και αναρτήσεις με τις τελευταίες να είναι ρυθμισμένες προς το σκληρό αλλά αυτό γίνεται αντιληπτό μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε οδηγικό επίπεδο ακολουθεί τα χνάρια του μεγάλου αδερφού ακλουθώντας με ακρίβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει εμπνέοντας σιγουριά κι εμπιστοσύνη ακόμα και όταν στρίβεις με ταχύτητες κοντά στα 100 χλμ. / ώρα που είναι και η τελική του. Τα φρένα του χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα και χρειάζεται δύναμη στις μανέτες προκειμένου να δείξουν τις ικανότητές τους, ενώ το VBOX έδειξε ότι χρειάζονται 30,80 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα, που είναι μια πολύ καλή επίδοση, με το ABS στον πίσω τροχό να είναι σχετικά ευαίσθητο.

    Σελίδα 1Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6 Συμπέρασμα
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά