Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά

Κινητήρας - Περιφερειακά

Στο τομέα του μοτέρ δεν συναντάμε αλλαγές, μιας και το XMAX 125 συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον  κινητήρα Blue Core 124,66 κυβικών εκατοστών, ο οποίος εναρμονιστεί με τη νόρμα των Euro 5 προδιαγραφών. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVA αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.000 στροφές και 1,1 kgm ροπής  στις 6.250 σ.α.λ., παραμένοντας πολιτισμένος σε όλο το φάσμα των στροφών και προσφέροντας καλές επιδόσεις. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και  η ρονταρισμένη λειτουργία Start&Stop προσφέρουν τα μέγιστα στο κομμάτι της κατανάλωσης, και σε συνδυασμό με το 13,2 λίτρων ρεζερβουάρ η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να ξεπεράσει τα 420 χιλιόμετρα.  Στα θετικά του στοιχεία βρίσκεται και  το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που θα αποτρέψει επικίνδυνες συμπεριφορές σε ολισθηρά οδοστρώματα, δίνοντας όμως πάντα τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 5,47
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 13,55
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 9,62
100 - 0 (μέτρα) 30,8



Αύξησε την ισχύ του Yamaha XMAX 125 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

Επίσης εκτός από τον ίδιο κινητήρα, συνεχίζει να φέρει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που ισορροπεί μεταξύ ακαμψία και χαμηλού βάρους, με τα συνολικά κιλά του XMAX 125 να μην ξεπερνάνε τα 167 πλήρες υγρών. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο κομμάτι των αναρτήσεων, όπου μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110 χιλιοστών και πίσω δύο αμορτισέρ με διαδρομή 90 χιλιοστών, τα οποία σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1.570 χλστ. ενισχύουν την οδική συμπεριφορά του scooter. Στο τομέα των φρένων εφοδιάζεται με μια διπίστονη δαγκάνα με μονό δίσκο 267 χιλιοστών μπροστά και μια απλή δαγκάνα με δίσκο 245 χιλιοστών πίσω, που συνεργάζονται με ένα δικάναλο σύστημα ABS. Τέλος οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με τη διάσταση των ελαστικών να είναι 120/70 και 140/70 αντίστοιχα.

Σελίδα 1Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6 Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά