Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300

Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300

Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
To QJMOTOR SRV 300 συνδυάζει μοντέρνα χαρακτηριστικά και επιρροή στο Design σε μία κλασική Bobber βάση

To QJMOTOR SRV 300 συνδυάζει μοντέρνα χαρακτηριστικά και επιρροή στο Design σε μία κλασική Bobber βάση

Το ανεστραμμένο πιρούνι του SRV 300

Το ανεστραμμένο πιρούνι του SRV 300

Η όμορφη οθόνη του Commando 300 που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ

Η όμορφη οθόνη του Commando 300 που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ

Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • To QJMOTOR SRV 300 συνδυάζει μοντέρνα χαρακτηριστικά και επιρροή στο Design σε μία κλασική Bobber βάση
  • Το ανεστραμμένο πιρούνι του SRV 300
  • Η όμορφη οθόνη του Commando 300 που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
  • Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ

Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ

Retro εμφάνιση που παραπέμπει σε μία άλλη εποχή
Υδρόψυξη και στα τρία με το QJMOTOR να κυριαρχεί με 31 άλογα
Το Hyosung αποκτά τα πιο αυθεντικά Bobber στοιχεία
Το SRV 300 της QJMOTOR το πιο φθηνό στα 4.495 ευρώ

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

HYOSUNG: Korean Technology V-Twin Motorcycles

Retro εμφάνιση που παραπέμπει σε μία άλλη εποχή

Η κατηγορία Bobber δημιουργήθηκε την δεκαετία του 1920 με τα λεγόμενα Bob-Job της Harley Davidson, που αποκτούσαν μία πιο λιτή εμφάνιση από τις μοτοσυκλέτες της εποχής και είχαν χαμηλά την σέλα, η οποία κατά κανόνα δεν φιλοξενούσε συνεπιβάτη. Τα τελευταία χρόνια (και ιδιαίτερα) στην Ασία αυτή η κατηγορία έχει ανθίσει, ίσως γιατί το σχήμα και η εμφάνισή τους ακόμα και στα μικρά κυβικά, δίνουν την αίσθηση στον αναβάτη τους πως οδηγάει μία "μεγάλη" και "μυώδη" μοτοσυκλέτα. Τα κοινά τους χαρακτηριστικά είναι εμφανή και σε αυτά περιλαμβάνονται ο στρογγυλός προβολέας εμπρός, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κατηγορία, τα διπλά αμορτισέρ πίσω και η απουσία μοχλικού (κάτι που δύσκολα θα αποκτούσε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας λόγω πλαισίου και μορφής της ουράς), τα χαμηλά τοποθετημένα και μακριά τελικά εξάτμισης, που μπορεί να αποτελούνται από μία ή δύο απολήξεις και η "ξαπλωμένη" εργονομία που προσφέρουν με την χαμηλά τοποθετημένη σέλα και το χαμηλό κέντρο βάρους. Είθισται να εξοπλίζονται με δικύλινδρο κινητήρα διάταξης V, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι είναι μονόδρομος, αφού το μοντέλο της UM (και άλλα) εξοπλίζεται με μονοκύλινδρο κινητήρα και άλλα μοντέλα που ξεπερνούν τα όρια της τιμής με δικύλινδρο εν σειρά και γενικότερα ποικίλες διατάξεις. Οι λάτρεις της κατηγορίας, τις συνδέουν συχνά με το αίσθημα της ελευθερίας που προσφέρει η οδήγηση μοτοσυκλέτας, όπως το παρουσίαζαν οι ακόλουθοι της Rock n` Roll μουσικής στην Αμερική, τις δεκαετίες του 1950 και 1960.


Το Hyosung Bobber 300

Υδρόψυξη και στα τρία με το QJMOTOR να κυριαρχεί με 31 άλογα

Μάρκα Μοντέλο Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
QJMOTOR SRV 300   296 2 31 13,5 164
UM MOTORCYCLES RENEGADE COMMANDO 300   292 1 27,6 21 176
HYOSUNG BOBBER 300   296 2 29,4 12.5 172

Παρά την νοσταλγική εμφάνισή τους και την ακολουθία μίας παρόμοιας φιλοσοφίας, αποκτούν μοντέρνα χαρακτηριστικά τα οποία ενσωματώνουν αβίαστα στο σύνολο, όπως την υδρόψυξη. Οι κινητήρες και των τριών μοντέλων είναι υδρόψυκτοι και το QJMOTOR SRV 300 έρχεται στην πρώτη θέση όσον αφορά την ιπποδύναμη, με 31 άλογα στις 9.000 σαλ και 26 Nm ροπής από τον V2, οκταβάλβιδο κινητήρα του 296cc με ένα επικεφαλής εκκεντροφόρο ανά κύλινδρο. Ακολουθεί το Hyosung Bobber 300 με απόδοση 29,4 ίππων στις 8.500 σαλ και ίδια διάταξη κινητήρα (V2, 8V) και τελευταίο, με μικρή διαφορά έρχεται το Renegade Commando της UM με απόδοση 27,6 ίππων στις 9.000 σαλ από τον μονοκύλινδρο "Thumper" κινητήρα του. Οι τρεις μοτοσυκλέτες έχουν κιβώτιο 6 ταχυτήτων και μπορούν να κινηθούν με άνεση τόσο στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο ενώ η αυτονομία τους είναι ικανοποιητική και για κοντινά ταξίδια. Το μονοκύλινδρο Commando 300 μάλιστα, ξεχωρίζει στο στοιχείο αυτό, αφού με το μεγάλο ρεζερβουάρ 21 λίτρων, αποκτά σίγουρα την μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα SRV 300 και Bobber 300 με τα ρεζερβουάρ 13,5 και 12,5 λίτρων αντίστοιχα. Όντας μονοκύλινδρο η κατανάλωσή του θα είναι επίσης χαμηλή και κοντά με τα άλλα δύο μοντέλα. Το Hyosung Bobber 300 σημείωσε κατανάλωση 5λ/100χλμ στην δοκιμή μας υπό συνθήκες "ξεζουμίσματος" ένα νούμερο που θα πέφτει αρκετά χαμηλότερα υπό κανονικές συνθήκες, ενώ τα 3,5λ/100χλμ που ανακοινώνει η QJMOTOR για το SRV 300 αφορούν πρότυπα WMTC3, κοινώς ιδανικές συνθήκες, οπότε το πραγματικό νούμερο θα είναι λίγο υψηλότερο. Σίγουρα πάντως, η αυτονομία του UM θα ξεπερνάει εύκολα τα 400 χιλιόμετρα. Στην δοκιμή μας το ζωηρό Hyosung, ξεπέρασε σε τελική τα 150χλμ/ω (με αναβάτη 95 κιλών μάλιστα), κάτι που σημαίνει ότι δεν θα έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να κρατήσει αξιοπρεπώς ταχύτητες μεταξύ 100-120χλμ/ω στον αυτοκινητόδρομο, ενώ δεν μεταδίδει ιδιαίτερες δονήσεις από τον κινητήρα, συμβάλλοντας σε ένα άνετο και ευχάριστο ταξίδι.


Ο πιο ισχυρός ο κινητήρας του SRV 300


Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300

Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Hyosung αποκτά τα πιο αυθεντικά Bobber στοιχεία

Ο σχεδιασμός του Hyosung Bobber 300, ξεχωρίζει ως ο πιο αυθεντικός με βάση τα στοιχεία των Bobber της δεκαετίας του 1960, κάτι που διαφαίνεται και από το χαρακτηριστικό κενό, μεταξύ σέλας και ρεζερβουάρ σχήματος δακρύου, στοιχείο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας τους. H σέλα αποκτά λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό, ελέω ανέσεων, αλλά διατηρεί τις κομψές ραφές. Το SRV από την άλλη ακολουθεί μία πιο μοντέρνα προσέγγιση στον σχεδιασμό, με το Commando (όπως μαρτυρά και το όνομά του) να δέχεται έμπνευση από τα στρατιωτικά οχήματα στο Design. Τα τρία μοντέλα αποκτούν ίδια φιλοσοφία πλαισίου και τροχών, με 16 ιντσών τροχό εμπρός και 15 πίσω, με το Commando 300 να είναι το μοναδικό που αποκτά ακτινωτούς και τα άλλα δύο μοντέλα χυτούς αλουμινίου. Στο Hyosung ξεκινούν 6 μπράτσα από το κέντρο των τροχών που καταλήγουν σε 12 ακτίνες, ενώ στο SRV υπάρχουν 12 ευθείες ακτίνες. Το SRV 300 της QJMOTOR εκτός από το πιο ισχυρό είναι και το ελαφρύτερο μεταξύ των τριών με το βάρος της πλήρης υγρών να ανέρχεται στα 164 κιλά μόλις, με το Bobber 300 να ακολουθεί στα 172 κιλά και το Commando στα 176 κιλά, είναι πάντως κοντά σε βάρος και τα τρία και αρκετά ελαφριά. Το χαμηλό τους βάρος σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο μάζας και ύψος σέλας τους, τα καθιστούν ιδανικά για νέους αναβάτες και κατόχους διπλώματος Α2, αφού είναι ευκολοδήγητα και συγχωρούν λάθη, δίνοντας ένα "γερό" πάτημα στο έδαφος ακόμα και σε άτομα μετριότερου αναστήματος. Διαθέτουν μονάδα ABS και οι διαστάσεις των δισκοφρένων τους είναι 280 χλστ εμπρός και 240 χλστ πίσω για τα SRV 300 και Commando 300 και 270 χλστ & 250 χλστ αντίστοιχα για το Bobber 300.


Αυθεντική Bobber σχεδίαση στο Hyosung με το κενό ανάμεσα σε σέλα και ρεζερβουάρ

Το SRV 300 της QJMOTOR το πιο φθηνό στα 4.495 ευρώ

Στον εξοπλισμό τους, συναντάμε απαρτία LCD οθονών, με την διαφορά ότι στο Hyosung συνδυάζεται με ένα παραδοσιακό αναλογικό όργανο, με δείκτη για τις στροφές του κινητήρα στα αριστερά της. Στο SRV 300 η οθόνη βρίσκεται πάνω από το τιμόνι, ενώ στο UM αποκτά την κομψή διάταξη που τοποθετεί την οθόνη στο πιο κοντινό στο τιμόνι άκρο του ρεζερβουάρ κεντρικά και δίπλα από την τάπα βενζίνης. Οι διαστάσεις των ελαστικών των Bobber 300 & SRV 300 είναι 120/80 εμπρός και 150/80 πίσω ενώ για το μονοκύλινδρο Commando είναι 110/90 και 140/90 αντίστοιχα. Το "κόψιμο" τιμονιού του Bobber 300, επιτρέπει σε εύκολους ελιγμούς, στους οποίους συνδράμουν παράλληλα και οι μαζεμένες του διαστάσεις. Το πιο οικονομικό μεταξύ της τριάδας είναι το QJMOTOR SRV 300 με τιμή στα 4.495 ευρώ, ακολουθεί το UM Renegade Commando 300, που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό κάγκελα προστασίας αλλά και στήριξη πλάτης για τον συνεπιβάτη, στα 4.590 ευρώ και στα 4.999 ευρώ είναι η τιμή του Hyosung Bobber 300. Κοινά στοιχεία στην εμφάνιση και όχι μόνο, ιδιαίτερη προσέγγιση από την κάθε εταιρεία, παρόμοιες επιδόσεις και χαμηλές τιμές απόκτησης χαρακτηρίζουν αυτά τα τρία μοντέλα, εσείς ποιο προτιμάτε;


Κάγκελα και στήριξη πλάτης συνεπιβάτη, στον στάνταρ εξοπλισμό του UM Renegade Commando