Έχω 5 χιλιάρικα. Τί Α2 μοτοσυκλέτα παίρνω;
- Φτάνουν μέχρι 40 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις.
- Υπάρχουν επιλογές σε Naked, ρετρό, Adventure.
- Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία.
- Ο εξοπλισμός τους υπερβαίνει την τιμή και την κατηγορία τους.
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Φτάνουν μέχρι 40 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις
Η κατηγορία Α2 γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρει οικονομικές λύσεις σε πολλούς αναβάτες για καθημερινή μετακίνηση, καθώς και για μικρές διαφυγές από την πόλη. Οι 40 ίπποι που φτάνουν οι μοτοσυκλέτες που μπαίνουν στο συγκεκριμένο άρθρο αποδεικνύονται υπεραρκετοί για να φέρουν εις πέρας αυτή την αποστολή. Παίρνουμε λοιπόν ένα υποθετικό παράδειγμα, όπου κάποιος έχει συγκεντρώσει 5.000 ευρώ για αγορά δικύκλου στην κατηγορία Α2, αλλά δεν θέλει Scooter. Ποιές είναι λοιπόν οι επιλογές του την σήμερον ημέρα;
Μοντέλο | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Υψος Σέλας | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|---|
BAJAJ Pulsar NS 200 ABS | 200 | 24 | 805 | 12 | 145 | |
SYM NH-T 200 | 183 | 18,4 | 812 | 11 | 152 | |
ZONTES G200 | 200 | 22 | 830 | 20 | 160 | |
DAYTONA G 155 | 155 | 18 | 830 | 20 | 160 | |
DAYTONA DYMOTO 200 | 189 | 16,5 | 805 | 14 | 164 | |
CFMOTO 250 CL-X | 249,2 | 26 | 795 | 14,5 | 155 | |
BAJAJ Pulsar RS 200 ABS | 200 | 24,5 | 785 | 12 | 164 | |
BAJAJ PULSAR 250 N ABS | 249 | 24,5 | 795 | 14 | 162 | |
VOGE 300 R | 292,4 | 29 | 780 | 16 | 140 | |
SYM NH T 300 | 278 | 24 | 812 | 11 | 166 | |
CFMOTO 300 CL-X | 292 | 28 | 795 | 14,5 | 155 | |
CFMOTO 300 NK | 292,4 | 27,8 | 795 | 12.5 | 151 | |
BRIXTON CROMWELL 250 | 249 | 17,1 | 790 | 11,5 | 145 | |
BAJAJ DOMINAR 250 ABS | 248,8 | 27 | 800 | 13 | 180 | |
BENELLI TRK 251 | 250 | 25,8 | 835 | 17 | 176 | |
BENELLI LEONCINO 250 | 249 | 25,8 | 810 | 12.5 | 162 | |
BRIXTON FELSBERG 250 | 249 | 17,1 | 750 | 14,5 | 155 | |
VOGE 300 DS | 292,4 | 29 | 810 | 16 | 155 | |
VOGE 300 ACX | 292,4 | 29 | 795 | 16 | 150 | |
VOGE 300 AC | 292,4 | 29 | 795 | 16 | 150 | |
DAYTONA T 310 | 312 | 35,4 | 820 | 19 | 193 | |
BENELLI IMPERIALE 400 | 374 | 21 | 780 | 14 | 205 | |
CFMOTO 300 SR | 292,4 | 28,7 | 780 | 12 | 165 | |
VOGE 300 RALLY | 292 | 29 | 877 | 11 | 147 | |
ROYAL ENFIELD HNTR 350 | 349 | 20,2 | 790 | 13 | 181 | |
SWM SIX 500 ABS A/C | 445 | 30 | 845 | 15 | 148 | |
CFMOTO 250 SR-S | 249,2 | 27,8 | 780 | 12 | 157 | |
QJMOTOR SRV 300 | 296 | 31 | 700 | 13,5 | 164 | |
QJMOTOR SRC 500 | 480 | 26 | 735 | 15.5 | 205 | |
UM MOTORCYCLES RENEGADE COMMANDO 300 | 292 | 27,6 | 770 | 21 | 176 | |
DAYTONA 350 T2 | 350 | 39,5 | 820 | 19 | 196 | |
ZONTES GK 350 | 350 | 39,5 | 816 | 17 | 188 | |
ROYAL ENFIELD METEOR | 349 | 20,2 | 765 | 12,5 | 191 | |
DAYTONA 350 X2 | 350 | 39,5 | 820 | 19 | 185 | |
DAYTONA 350 R1 | 350 | 39,5 | 820 | 15 | 185 | |
DAYTONA V 350 | 350 | 39,5 | 765 | 14 | 188 | |
BAJAJ DOMINAR 400 ABS TOUR | 373 | 40 | 780 | 13 | 187 | |
QJMOTOR SRK 400 | 400 | 41,5 | 780 | 13.5 | 186 | |
HYOSUNG BOBBER 300 | 296 | 29,4 | 740 | 12.5 | 172 |
Υπάρχουν επιλογές σε Naked, ρετρό, Adventure
Κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικό γούστο σε πολλά πράγματα - και αυτό περιλαμβάνει και τις μοτοσυκλέτες. Έτσι υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη και στιλ, τα οποία πέρα από διαφορετικές πρακτικές ανάγκες καλύπτουν και διαφορετικές στιλιστικές επιλογές. Αυτό έχει επεκταθεί σε όλα τα φάσματα των μοτοσυκλετών και - καθώς πλέον οι Α2 μοτοσυκλέτες θεωρούνται όλο και περισσότερο βασικά οχήματα και όχι μόνο Entry Level για νεαρούς αναβάτες - οι εταιρείες έχουν βάλει τους Α2 κινητήρες τους σε διάφορα πλαίσια και σε διαφορετικά σύνολα. Έτσι, μπορείς να βρεις από μοντέρνα Naked, μέχρι νεοκλασσικά και νεορετρό Cruiser, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι μοτοσυκλέτες Adventure, που αυτά τα χρόνια βρίσκονται σταθερά στην κορυφή των ταξινομήσεων. Το απλό συμπέρασμα είναι ότι, όποιο και αν είναι το στυλ σου, υπάρχει μια πρόταση στο φάσμα των μοτοσυκλετών που μπορεί να σου τραβήξει το ενδιαφέρον.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία
Πέρα όμως από το χαμηλό κόστος απόκτησης, σημασία έχει και το κόστος χρήσης σε ένα οποιοδήποτε όχημα. Θα βγάλουμε εκτός τα τέλη κυκλοφορίας - καθώς και το ποσό είναι χαμηλό και χρειάζεται να το πληρώσουμε μόνο μια φορά το χρόνο. Πηγαίνοντας στις καταναλώσεις, οι A2 μοτοσυκλέτες είναι ιδανικές για οχήματα πόλης και καθημερινής χρήσης, καθώς ακόμα και στον τομέα της κατανάλωσης μπορούν να αντικαταστήσουν ένα Scooter για παράδειγμα. Έτσι, δίνεται η επιλογή σε κάποιον που δεν θέλει Scooter για οποιονδήποτε λόγο, να στραφεί σε κάτι αντίστοιχα οικονομικό σε διαφορετικό στιλ. Μάλιστα, όπως φαίνεται και στον πίνακα της προηγούμενης ενότητας, οι περισσότερες από αυτές τις μοτοσυκλέτες έχουν και μεγάλα ντεπόζιτα, κάτι που κάνει την επίσκεψη στο βενζινάδικο ακόμα πιο αραιή. Το μόνο σημείο που μπορούμε να πούμε ότι χάνουν σε σχέση με μια μεγάλη μοτοσυκλέτα είναι το ταξίδι, καθώς επειδή θα δουλεύεις τον κινητήρα στο ανώτερο φάσμα των στροφών, θα δεις και την κατανάλωση αντίστοιχα να ανεβαίνει.
Ο εξοπλισμός τους υπερβαίνει την τιμή και την κατηγορία τους
Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, η Α2 κατηγορία δεν είναι πια μόνο Entry Level με όλο και περισσότερους αναβάτες να διαλέγουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα για βασική τους. Αυτό οδήγησε και τις εταιρείες (ή οι εταιρείες οδήγησαν την τάση εκεί) στο να προσθέτουν όλο και πλουσιότερο εξοπλισμό, εξαρτήματα τα οποία παλαιότερα προορίζονταν μόνο για τις πιο Premium επιλογές της κάθε μάρκας. Φυσικά η ίδια η αφθονία και το σχετικά χαμηλό κόστος τεχνολογιών όπως οι TFT οθόνες βοηθάει, όμως δείχνει και την τάση της αγοράς που θέλει να στραφεί σε οικονομικές μεν, εξοπλισμένες δε λύσεις για την καθημερινή μετακίνηση.