Έχω 5 χιλιάρικα. Τί Α2 μοτοσυκλέτα παίρνω;

Έχω 5 χιλιάρικα. Τί Α2 μοτοσυκλέτα παίρνω;

- Φτάνουν μέχρι 40 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις.
- Υπάρχουν επιλογές σε Naked, ρετρό, Adventure.
- Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία.
- Ο εξοπλισμός τους υπερβαίνει την τιμή και την κατηγορία τους.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Φτάνουν μέχρι 40 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις

Η κατηγορία Α2 γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς προσφέρει οικονομικές λύσεις σε πολλούς αναβάτες για καθημερινή μετακίνηση, καθώς και για μικρές διαφυγές από την πόλη. Οι 40 ίπποι που φτάνουν οι μοτοσυκλέτες που μπαίνουν στο συγκεκριμένο άρθρο αποδεικνύονται υπεραρκετοί για να φέρουν εις πέρας αυτή την αποστολή. Παίρνουμε λοιπόν ένα υποθετικό παράδειγμα, όπου κάποιος έχει συγκεντρώσει 5.000 ευρώ για αγορά δικύκλου στην κατηγορία Α2, αλλά δεν θέλει Scooter. Ποιές είναι λοιπόν οι επιλογές του την σήμερον ημέρα;

Μοντέλο Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp / Στροφές Υψος Σέλας Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
BAJAJ Pulsar NS 200 ABS   200 24 805 12 145
SYM NH-T 200   183 18,4 812 11 152
ZONTES G200   200 22 830 20 160
DAYTONA G 155   155 18 830 20 160
DAYTONA DYMOTO 200   189 16,5 805 14 164
CFMOTO 250 CL-X   249,2 26 795 14,5 155
BAJAJ Pulsar RS 200 ABS   200 24,5 785 12 164
BAJAJ PULSAR 250 N ABS   249 24,5 795 14 162
VOGE 300 R   292,4 29 780 16 140
SYM NH T 300   278 24 812 11 166
CFMOTO 300 CL-X   292 28 795 14,5 155
CFMOTO 300 NK   292,4 27,8 795 12.5 151
BRIXTON CROMWELL 250   249 17,1 790 11,5 145
BAJAJ DOMINAR 250 ABS   248,8 27 800 13 180
BENELLI TRK 251   250 25,8 835 17 176
BENELLI LEONCINO 250   249 25,8 810 12.5 162
BRIXTON FELSBERG 250   249 17,1 750 14,5 155
VOGE 300 DS   292,4 29 810 16 155
VOGE 300 ACX   292,4 29 795 16 150
VOGE 300 AC   292,4 29 795 16 150
DAYTONA T 310   312 35,4 820 19 193
BENELLI IMPERIALE 400   374 21 780 14 205
CFMOTO 300 SR   292,4 28,7 780 12 165
VOGE 300 RALLY   292 29 877 11 147
ROYAL ENFIELD HNTR 350   349 20,2 790 13 181
SWM SIX 500 ABS A/C   445 30 845 15 148
CFMOTO 250 SR-S   249,2 27,8 780 12 157
QJMOTOR SRV 300   296 31 700 13,5 164
QJMOTOR SRC 500   480 26 735 15.5 205
UM MOTORCYCLES RENEGADE COMMANDO 300   292 27,6 770 21 176
DAYTONA 350 T2   350 39,5 820 19 196
ZONTES GK 350   350 39,5 816 17 188
ROYAL ENFIELD METEOR    349 20,2 765 12,5 191
DAYTONA 350 X2   350 39,5 820 19 185
DAYTONA 350 R1   350 39,5 820 15 185
DAYTONA V 350   350 39,5 765 14 188
BAJAJ DOMINAR 400 ABS TOUR   373 40 780 13 187
QJMOTOR SRK 400   400 41,5 780 13.5 186
HYOSUNG BOBBER 300   296 29,4 740 12.5 172

Υπάρχουν επιλογές σε Naked, ρετρό, Adventure

Κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικό γούστο σε πολλά πράγματα - και αυτό περιλαμβάνει και τις μοτοσυκλέτες. Έτσι υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη και στιλ, τα οποία πέρα από διαφορετικές πρακτικές ανάγκες καλύπτουν και διαφορετικές στιλιστικές επιλογές. Αυτό έχει επεκταθεί σε όλα τα φάσματα των μοτοσυκλετών και - καθώς πλέον οι Α2 μοτοσυκλέτες θεωρούνται όλο και περισσότερο βασικά οχήματα και όχι μόνο Entry Level για νεαρούς αναβάτες - οι εταιρείες έχουν βάλει τους Α2 κινητήρες τους σε διάφορα πλαίσια και σε διαφορετικά σύνολα. Έτσι, μπορείς να βρεις από μοντέρνα Naked, μέχρι νεοκλασσικά και νεορετρό Cruiser, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι μοτοσυκλέτες Adventure, που αυτά τα χρόνια βρίσκονται σταθερά στην κορυφή των ταξινομήσεων. Το απλό συμπέρασμα είναι ότι, όποιο και αν είναι το στυλ σου, υπάρχει μια πρόταση στο φάσμα των μοτοσυκλετών που μπορεί να σου τραβήξει το ενδιαφέρον. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία

Πέρα όμως από το χαμηλό κόστος απόκτησης, σημασία έχει και το κόστος χρήσης σε ένα οποιοδήποτε όχημα. Θα βγάλουμε εκτός τα τέλη κυκλοφορίας - καθώς και το ποσό είναι χαμηλό και χρειάζεται να το πληρώσουμε μόνο μια φορά το χρόνο. Πηγαίνοντας στις καταναλώσεις, οι A2 μοτοσυκλέτες είναι ιδανικές για οχήματα πόλης και καθημερινής χρήσης, καθώς ακόμα και στον τομέα της κατανάλωσης μπορούν να αντικαταστήσουν ένα Scooter για παράδειγμα. Έτσι, δίνεται η επιλογή σε κάποιον που δεν θέλει Scooter για οποιονδήποτε λόγο, να στραφεί σε κάτι αντίστοιχα οικονομικό σε διαφορετικό στιλ. Μάλιστα, όπως φαίνεται και στον πίνακα της προηγούμενης ενότητας, οι περισσότερες από αυτές τις μοτοσυκλέτες έχουν και μεγάλα ντεπόζιτα, κάτι που κάνει την επίσκεψη στο βενζινάδικο ακόμα πιο αραιή. Το μόνο σημείο που μπορούμε να πούμε ότι χάνουν σε σχέση με μια μεγάλη μοτοσυκλέτα είναι το ταξίδι, καθώς επειδή θα δουλεύεις τον κινητήρα στο ανώτερο φάσμα των στροφών, θα δεις και την κατανάλωση αντίστοιχα να ανεβαίνει. 

Ο εξοπλισμός τους υπερβαίνει την τιμή και την κατηγορία τους

Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, η Α2 κατηγορία δεν είναι πια μόνο Entry Level με όλο και περισσότερους αναβάτες να διαλέγουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα για βασική τους. Αυτό οδήγησε και τις εταιρείες (ή οι εταιρείες οδήγησαν την τάση εκεί) στο να προσθέτουν όλο και πλουσιότερο εξοπλισμό, εξαρτήματα τα οποία παλαιότερα προορίζονταν μόνο για τις πιο Premium επιλογές της κάθε μάρκας. Φυσικά η ίδια η αφθονία και το σχετικά χαμηλό κόστος τεχνολογιών όπως οι TFT οθόνες βοηθάει, όμως δείχνει και την τάση της αγοράς που θέλει να στραφεί σε οικονομικές μεν, εξοπλισμένες δε λύσεις για την καθημερινή μετακίνηση.