+: Εμφάνιση, V κινητήρας
-: Μικρές διαστάσεις, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
Ο όρος Bobber (Bob-Job), πρωτοεμφανίστηκε στην Αμερική της δεκαετίας του 1930 και αναφερόταν σε μοτοσυκλέτες στις οποίες είχε αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό, από το πίσω είχε κοπεί το μεγαλύτερο μέρος και όλα τα «περιττά μέρη» είχαν αφαιρεθεί, με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται αρκετά ελαφρύτερη. Υπήρξε μεγάλη άνθιση αυτού του υποείδους μετά τον ΒΆ Παγκόσμιο Πόλεμο, (όπου οι Αμερικανοί που γυρνούσαν από το μέτωπο είχαν εντυπωσιαστεί από τις σημαντικά ελαφρύτερες Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες) ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 1990, τα Bobber ήρθαν πάλι στη μόδα, με τις εταιρείες πλέον να κατασκευάζουν «υβρίδια», τέτοιων μοτοσυκλετών, και το πιο στιλιζαρισμένο όνομα Bobber να αντικαθιστά το Bob-Job.
Η Κορεάτικη Hyosung υπάρχει από το 1978, όμως το κομμάτι των μοτοσυκλετών (Hyosung Motors & Machinery Inc.) «ξεπήδησε» το 2003. Στην χώρα μας έρχεται πλέον μέσω της Fabus Α.Ε. με ένα μοντέλο (προς το παρόν) να εισάγεται, το “Bobber”, σε 2 εκδόσεις (125cc και 300cc). Εμείς δοκιμάσαμε την έκδοση των 300cc, που με την εμφανισιακή πιστότητα στις γραμμές των Bobber, τον V-Twin κινητήρα και τα «παχιά» ελαστικά προσπαθεί να κερδίσει ένα κοινό που θέλει την επιστροφή στην κλασσική εμφάνιση της «χρυσής εποχής της μοτοσυκλέτας», ένα κοινό που μεγαλώνει όλο και περισσότερο τη σήμερον ημέρα.