Το πιο ασφάλτινο V-Strom ταιριάζει καλύτερα στην Ελλάδα;
19 άρης τροχός για μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο.
Μικρότερη διαδρομή ανάρτησης με χαμηλότερη σέλα καλύπτοντας περισσότερους.
Νέα ζελατίνα σχεδιασμένη σε αεροσήραγγα.
Και φθηνότερη κατά 1300 ευρώ, σε σχέση με το DE μοντέλο.
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Οι εταιρείες πλέον ακολουθούν τη φιλοσοφία των «2 εκδόσεων» για τα περισσότερα Touring/Adventure μοντέλα τους, με τη λογική ότι το ένα θα είναι πιο Adventure (άρα τα χαρακτηριστικά του θα προσπαθούν να του δώσουν πλεονεκτήματα στο χώμα) και το άλλο θα είναι πιο Touring (άρα αντίστοιχα θα αναζητά τα πλεονεκτήματά του στην άσφαλτο).
Η Suzuki δεν μένει αμέτοχη σε αυτό και – αφού πρώτα κυκλοφόρησε το V-STROM 800 DE (Dual Explorer) με τον 21” τροχό μπροστά, τις ακτινωτές ζάντες και τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων – έβγαλε πρόσφατα στην αγορά το «απλό» V-STROM 800, έτοιμο να κατακτήσει τις ασφάλτινες διαδρομές.
19 άρης τροχός για μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο
Ένα βασικό γνώρισμα και διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα που «κοιτάνε» στο χώμα και σε αυτά που «κοιτάνε» στην άσφαλτο είναι το μέγεθος του μπροστινού τροχού. Οι 19” τείνουν να αποδίδουν καλύτερα (ή πιο άνετα) στην άσφαλτο και να κάνουν τις αλλαγές κατεύθυνσης πιο εύκολες σε σχέση με τις ζάντες των 21”. Έτσι το V-STROM 800 εξοπλίζεται με 19” ζάντες, όχι ακτινωτές αλλά αλουμινίου, με το υλικό και την διάταξη να παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην ευκολία χειρισμού της μοτοσυκλέτας – αλλά και στην απόδοσή της – στα ασφάλτινα κομμάτια.
Μικρότερη διαδρομή ανάρτησης με χαμηλότερη σέλα καλύπτοντας περισσότερους
Ο τροχός με μικρότερη διάμετρο αυτόματα χαμηλώνει λίγο τη μοτοσυκλέτα, αλλά το ίδιο κάνει και η «κοντύτερη» διαδρομή αναρτήσεων. Στο χώμα η μεγάλη διαδρομή είναι πλεονέκτημα, καθώς η μοτοσυκλέτα θα περάσει από περισσότερες ανωμαλίες και δύσκολα τερέν, όμως στην άσφαλτο όπου τα πράγματα είναι πιο «στρωτά» δεν είναι απαραίτητες. Έτσι, η «απλή» έκδοση του V-STROM 800 έχει μικρότερη διαδρομή από το DE και αυτό κατεβάζει το ύψος της σέλας στα 825mm (από 855mm που είναι στο DE), κάνοντάς το πιο προσβάσιμο σε ένα μεγαλύτερο εύρος αναβατών.
Νέα ζελατίνα σχεδιασμένη σε αεροσήραγγα
Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό που βοηθάει στα πολύωρα ταξίδια είναι η προστασία από τον αέρα. Εκεί είναι που τα Touring μοντέλα κερδίζουν σε σχέση με τα αντίστοιχα γυμνά, λόγω των πλαστικών που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από το σώμα του αναβάτη και – το πιο βασικό – λόγω της ζελατίνας. Τα τελευταία χρόνια ο συγκεκριμένος τομέας γνωρίζει όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη, με τις εταιρείες να επικεντρώνονται στην άνεση του αναβάτη. Η Suzuki δεν μένει πίσω, εξελίσσοντας την ζελατίνα του V-STROM 800 σε αεροσήραγγα, συνδυάζοντας αυτά τα αποτελέσματα με την ανάλυση του CAE (Computer-aided evaluation), ώστε να μεγιστοποιήσει την ορατότητα του αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα μειώνει όσο το δυνατόν περισσότερο την έκθεσή του στον αέρα. Σε αυτό συμβάλει και η ρύθμιση σε 3 θέσεις, με απόκλιση 15mm ανάμεσά τους, η οποία επιτρέπει σε αναβάτες «διαφόρων διαστάσεων» να φέρουν στα μέτρα τους τη ζελατίνα του V-STROM 800.