Οι διαστάσεις της Vespa Primavera είναι μαζεμένες και πολύ φιλικές προς νέους, ή μικρόσωμους αναβάτες, με την σέλα να έρχεται στα 785 χλστ από το έδαφος, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί άνετα να φιλοξενήσει και ψηλούς αναβάτες, με το εργονομικό τρίγωνο να μην τους κουράζει και τα γόνατά τους να μην χτυπάνε στο τιμόνι. Η μονοκόμματη σέλα έχει αρκετό και ποιοτικό αφρώδες υλικό, για αναβάτη αλλά και συνεπιβάτη και το σχήμα της χαρίζει μεγάλα επίπεδα άνεσης ακόμα και για αρκετή ώρα οδήγησης. Παράλληλα, το κάλυμμά της έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και έχει αυξημένες αντιολισθητικές ιδιότητες, στοιχείο πολύ θετικό για την διατήρηση της σωστής θέσης οδήγησης. Ο συνεπιβάτης κάθεται επίσης άνετα, με το μόνο παράπονό του να είναι τα μαρσπιέ που του αναλογούν και τοποθετούν τα πόδια σε μια άβολη σχετικά θέση.
Το πάτωμα δίνει μεγάλο εύρος ελευθερίας στον αναβάτη για να τοποθετήσει τα πόδια του, ενώ ο πρακτικός γάντζος που υπάρχει στο εμπρός άκρο της σέλας θα τον βοηθήσει να μεταφέρει με άνεση τα ψώνια του εφόσον γεμίσει πρώτα και τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, όπου χωράει ένα Jet κράνος και μικροαντικείμενά του. Η σέλα μάλιστα έχει ηλεκτρικό κλείδωμα και ανοίγει εύκολα με το πάτημα του κεντρικού κουμπιού στην ποδιά, με τον διακόπτη ανοιχτό, ενώ κάτω από αυτήν και στο πίσω άκρο υπάρχει η τάπα για τον ανεφοδιασμό του scooter. Επίσης, με το πάτημα του διακόπτη προς τα μέσα (όταν είναι ανοιχτός), ανοίγει ένα μεγάλο ντουλαπάκι στην ποδιά όπου χωράνε διάφορα αντικείμενα όπως μπουκαλάκια νερού και έγγραφα του δικύκλου, ενώ εκεί θα βρεις και μία θύρα φόρτισης USB. Στον πίνακα οργάνων του, συναντάμε ένα κομψό αναλογικό δείκτη για την ταχύτητα, ενώ υπάρχει και μια LCD οθόνη, της οποίας το μενού είναι πολύ εύκολα προσβάσιμο και διαχειρίσιμο μέσω ενός διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού. Στον στάνταρ εξοπλισμό δεν περιλαμβάνεται πλαϊνό σταντ παρά μόνο το κεντρικό.