Κινητήρας

Κινητήρας

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας της Primavera 125S, είναι ένας αερόψυκτος κινητήρας 124cc με τρεις βαλβίδες στον κύλινδρο, που η Piaggio ονομάζει i-get και αποδίδει μέγιστη ισχύ 11 αλόγων στις 7.750 σαλ και ροπή 10,7 Nm στις 6.250 Σαλ. Αυτός μάλιστα, πληροί ήδη και τις Euro5+ προδιαγραφές, στοιχείο που αποδεικνύει την συνεχή επένδυση της ιταλικής εταιρείας στην εξέλιξη και την αφοσίωση του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.Η λειτουργία του είναι απαλή σαν βούτυρο και στην εκκίνηση νιώθεις πραγματικά σαν να οδηγείς ένα υβριδικό όχημα. Η δύναμή του, εκπλήσσει ευχάριστα για scooterάκι 125 κυβικών εκατοστών και είναι αρκετή για κάθε σενάριο αστικής μετακίνησης, με ένα ή και δύο άτομα στην σέλα του. Η ροπή του αποδίδεται πολύ γραμμικά, ενώ ακόμα και αν κινείσαι με μια ταχύτητα 60-70χλμ/ω και ανοίξεις τέρμα το γκάζι, νιώθεις πως έχει τσαγανό. Η κατανάλωσή του είναι επίσης πολύ χαμηλή στα 2,5λ/100χλμ και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 8 λίτρων, του χαρίζουν μεγάλη για τα κυβικά αυτονομία,που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 5,7
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 15,1
80 - 0 (μέτρα) 31,3

Σελίδα 1Vespa Primavera 125S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά