Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο της Vespa Primavera είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό και κρατά αρκετά χαμηλά το βάρος για τα δεδομένα της κατηγορίας στα μόλις 126 κιλά πλήρης υγρών.

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα υδραυλικό αμορτισέρ στο μονόμπρατσο σύστημα εμπρός, σήμα κατατεθέν της Vespa, αποτελούμενο από βραχίονες που σχηματίζουν παραλληλόγραμμο και βελτιώνουν την ακαμψία του συστήματος.Πίσω υπάρχει ένα monoshock αμορτισέρ, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ως προς 4 επίπεδα.
Στο σύστημα πέδησης υπάρχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο από ανοξείδωτο ατσάλι διαμέτρου 200 χλστ εμπρός, το οποίο εποπτεύεται μονάδα ABS ώστε να μην μπλοκάρει, σε συνδυασμό με ένα μηχανικά ρυθμιζόμενο ταμπούρο 140 χλστ πίσω. Οι αλουμινένιοι τροχοί του είναι διαμέτρου 12 ιντσών και φορούν tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/70 εμπρός και 120/70 πίσω, με τα πρώτης τοποθέτησης να είναι τα MC16 της Mitas.
 

Σελίδα 1Vespa Primavera 125S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά