Η εργονομία όπως είπαμε επιτρέπει σε άνετη οδήγηση ακόμα και για έναν ψηλότερο αναβάτη, ενώ τον τοποθετεί σε μια όρθια φυσική θέση, στην οποία δεν θα έχει πρόβλημα να βρίσκεται για πολλές ώρες μέσα στη μέρα. Ο κινητήρας είναι αθόρυβος όχι μόνο κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές, αλλά και στα κόκκινα όπου το κοντέρ θα ξεπεράσει τα 110χλμ/ω σε δρόμο με ελαφριά κλίση. Το scooter μάλιστα κρατάει με χαρακτηριστική ευκολία τα 90χλμ/ω, στοιχείο πολύ σημαντικό για την κίνηση σε λεωφόρους όταν είναι άδειες, ενώ το κάνει με πλήρη απουσία κραδασμών. Κατά την επιτάχυνση ακούγεται σε χαμηλή ένταση ένα απολαυστικό σφύριγμα από την εισαγωγή ενώ τα πρώτα 50χλμ/ω έρχονται σε 5,7 δευτερόλεπτα και η ρεπρίζ 40-80 ολοκληρώνεται σε 11,25 δευτερόλεπτα. Η γεωμετρία και η κατανομή βάρους της Primavera 125 της επιτρέπουν να ελίσσεται με μεγάλη ευκολία ανάμεσα από την κίνηση, αφού χωράει παντού και το κοντό μεταξόνιό της σε συνδυασμό με την μεγάλη γωνία στροφής του τιμονιού, σημαίνουν ότι έχει μια εξαιρετικά μικρή ακτίνα στροφής. Η ορατότητα που παρέχουν οι καθρέπτες είναι επίσης ικανοποιητική χάρη στο γεγονός ότι εξέχουν περισσότερο από το τιμόνι, κάτι που όμως δεν θα εμποδίσει στην διήθηση.
Το φρένα έχουν αρκετή δύναμη και δίνουν ακριβείς πληροφορίες, έχοντας προοδευτική συμπεριφορά με την αύξηση της πίεσης στις μανέτες, ενώ για την ακινητοποίηση από τα 80χλμ/ω χρειάστηκε 31,3 μέτρα, μια αρκετά καλή επίδοση για την κατηγορία του παρά τους μικρούς τροχούς. Όσον αφορά αυτούς, σίγουρα δεν συνδράμουν σε μεγάλα πλαγιάσματα, αλλά και πάλι δεν είναι αυτή η χρήση του συγκεκριμένου scooter, που όμως είναι αρκετά σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη και σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι αναρτήσεις αποσβένουν αποτελεσματικά κακοτεχνίες του δρόμου αν και είναι αρκετά μαλακές. Πίσω η προφόρτιση μπορεί να ρυθμιστεί, αλλά το πιρούνι συμπιέζεται ήδη αρκετά με το που κάθεται στην σέλα ο αναβάτης με αποτέλεσμα να τερματίζει σε αρκετές λακκούβες (να σημειωθεί πως τα κιλά του αναβάτη της δοκιμής πλησιάζουν τριψήφιο νούμερο).