Με 3800 ευρώ παίρνεις «πολύ» μοτοσυκλέτα στα 300 κυβικά. Η 300AC παντρεύει το μοντέρνο με το ρετρό, αλλά μέσα της κρύβει τελευταίες τεχνολογίες και κάνει ξεκάθαρο ότι η υψηλή ποιότητα μπορεί να συνδυαστεί με την προσιτή τιμή. Είναι το 300AC ένα μοντέλο που θα έπαιρνες;
Η ισχυρή παρουσία της Voge στην κατηγορία των 300 κυβικών συνεχίζεται με μια μοτοσυκλέτα που σχεδιαστικά παντρεύει το μοντέρνο με το ρετρό, αλλά μέσα της κρύβει τελευταίες τεχνολογίες και κάνει ξεκάθαρο ότι η υψηλή ποιότητα μπορεί να συνδυαστεί με την προσιτή τιμή.
Η 300AC παντρεύει σχεδιαστικά το μοντέρνο με το ρετρό και το vintage με τη σύγχρονη τεχνολογία. Οι καμπύλες κυριαρχούν και υπάρχουν παντού πάνω της, στο ρεζερβουάρ, το οργανάκι και φυσικά τον LED προβολέα, ο οποίος είναι ιδιαίτερος στο εσωτερικό του με τα πολλά μικρά LED αριστερά και δεξιά. Ίδιας τεχνολογίας είναι το πίσω φωτιστικό σώμα που σχηματίζει ένα Π, αλλά και τα φλας με σχεδίαση τύπου πλάγιου U. Ξεχωριστή νότα δίνουν και οι πινελιές από βουρτσισμένοαλουμίνιο όπως τα στηρίγματα του προβολέα και του εμπρός φτερού και τα πλαϊνά προστατευτικά του ψυγείου. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη με ευανάγνωστες ενδείξεις στην οποία μπορείς να επιλέξεις το χρώμα του φόντου, ενώ ακριβώς από κάτω της βρίσκεται μια θύρα USB για τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς. Αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, επιτρέπει την κατασκευή κινητήρα σε compactδιαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου. Το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, έχει μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα. Η εξάτμιση είναι από ανοξείδωτο χάλυβα με ρετρό σχεδίαση. Μελετημένη να παρέχει κλασικό μπάσο ήχο, έτσι ώστε να ταιριάζει με την αισθητική της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιουψηλής αντοχής είναι κατασκευασμένο με ρομποτικήτεχνολογία, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο με τημέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης μετάλλου ώστε να προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμμένοπιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρες μπουκάλες και μονό αμορτισέρ πίσω με μοχλικό. Για την πέδηση έχουν επιστρατευτεί 2 δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm εμπρός και μονή δισκόπλακα μαργαρίτα 220mm πίσω, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλο ABS της Bosch.