H Voge προσθέτει την παραλλαγή του μοντέλου AC 300, σε Café racer εκδοχή με σπορ, ρετρό εμφάνιση, ενώ το εφοδιάζει με clip on, διπλούς δίσκους μπροστά και νίκελ λεπτομέρειες.
Με σχετικά λίγη προσπάθεια, η Voge μετατρέπει το γυμνό 300 AC σε ένα ευέλικτο café racer που ονομάζεται 300 Café. Απαραίτητα στιλιστικά στοιχεία για τη σπορ ρετρό εμφάνιση είναι το τιμόνι με clip on, η μάσκα μπροστά και το κάλυμμα για να γίνει μονόσελο στο χρώμα της μοτοσυκλέτας. Η νεοκλασική εμφάνιση ενισχύεται με πολύχρωμες λεπτομέρειες και χρωμιωμένους καθρέφτες στην άκρο του τιμονιού, ενώ η βάση της πινακίδας προεξέχει αρκετά από το πίσω φανάρι.
Εκτός από το τιμόνι με clip on και την αντίστοιχη διαμόρφωση της θέσης οδήγησης για σωστή κατανομή βάρους, το πλαίσιο φαίνεται να έχει τοποθετηθεί ακέραιο, χωρίς καμία αλλαγή, από το 300 AC. Το σωληνωτό πλαίσιο και το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και το monoshock ψαλίδι πίσω προέρχονται απευθείας από το 300 AC που ήδη κυκλοφορεί. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 110/70-17 μπροστά και 150/60-17 πίσω. Όσον αφορά τα φρένα, συναντάμε διπλούς δίσκους 300 mm μπροστά και μονό δίσκο 220 mm πίσω, με λειτουργία ABS προερχόμενο από τη Bosch.
170 κιλά πλήρες υγρών και 800 χιλ ύψος σέλας
Με 15 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, το 300 AC ζυγίζει 170 κιλά, άρα πιθανότατα το Café racer δεν θα πρέπει να έχει διαφορετικό βάρος. Το ύψος του καθίσματος δεν θα υπερβαίνει επίσης τα 800 χιλιοστά, για να είναι εύχρηστο και «εύκολο» για αρχάριους αναβάτες ανεξαρτήτως ύψους.
Μονοκύλινδρο 28,5 ίππων
Όπως και με το 300 AC, ο υδρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 4 βαλβίδες αποδίδει 28,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 24,5 Nm στις 6.500 σ.α.λ και συμβαδίζει με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ είναι ικανός να αποδώσει τελική ταχύτητα άνω των 140 χλμ/ώρα σύμφωνα με τη Voge.
Voge café racer με clip on και ανεστραμμένο πιρούνι
Διπλά δισκόφρενα εμπρός και ABS της Bosch
28,5 ίπποι και βάρος 170 κιλά
Θα την θέλατε για πρώτη μοτοσυκλέτα;