ΥΑΜΑΗΑ ΧΜΑΧ 300: Κινητήρας Blue Core και Premium Χαρακτήρας στο Max

ΥΑΜΑΗΑ ΧΜΑΧ 300: Κινητήρας Blue Core και Premium Χαρακτήρας στο Max
6 Φωτογραφίες »

H 5η γενιά XMAX συνεχίζει την 20ετή πορεία του
Ευελιξία στην πόλη και σταθερότητα στο ταξίδι
Ρυθμιζόμενο τιμόνι και χώρος για 2 Full Face κράνη
Πληθώρα πληροφοριών μέσω του MyRide και εφαρμογή Garmin

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

H 5η γενιά XMAX συνεχίζει την 20ετή πορεία του

Το Yamaha XMAX 300 αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή σκούτερ της αγοράς, με ιστορία που ξεκινά από το 2005. Με περισσότερες από μισό εκατομμύριο πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, το XMAX έχει καθιερωθεί ως μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Yamaha στον χώρο των σκούτερ. Το XMAX περνάει στην 5η γενιά και ανανεώνεται με ακόμα περισσότερα premium χαρακτηριστικά, ειδικά στην έκδοση Tech. Eξοπλίζεται με έναν από τους πιο εξελιγμένους τεχνολογικά κινητήρες της κατηγορίας, τον Blue Core, 292cc με ισχύ 27,6 ίππους στις 7.250σ.α.λ. και 2,9 kg ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Παράγει χαμηλά επίπεδα θορύβου και οι κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι όπως διαπιστώσαμε και στη δοκιμή που κάναμε στο Moto Τρίτη. To απενεργοποιήσιμο Τraction Control επίσης, θα επιτρέψει στον αναβάτη να ανοίξει άφοβα το γκάζι ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. 

Ευελιξία στην πόλη και σταθερότητα στο ταξίδι

Το πλαίσιο του XMAX 300 παραμένει ατσάλινο σωληνωτό με την YAMAHA να πετυχαίνει την ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και σπορ επιδόσεων. Στο κομμάτι των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος στα οποία υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 245mm πίσω ενώ και οι δύο εποπτεύονται από ABS. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα City Grip 2 της Michelin τα οποία τοποθετούνται στους τροχούς 15 και 14 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα συμβάλοντας και αυτά στο φρενάρισμα και την σταθερότητα του XMAX 300. Η συνολική συναρμογή του YAMAHA XMAX 300 είναι προσανατολισμένη στον σπορ χαρακτήρα και στην ευελιξία που οφείλει να διαθέτει ως scooter στις αστικές μετακινήσεις αλλά και στην σταθερότητα και ασφάλεια που θα αναζητήσει ο αναβάτης σε πιο μακρινές διαδρομές. 

Ρυθμιζόμενο τιμόνι και χώρος για 2 Full Face κράνη

Με το XMAX 300 αναβάτης και συνεπιβάτης βρίσκονται σε μια άνετη θέση οδήγησης που δεν θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση, μιας και το XMAX δεν θα πει όχι σε κοντινές εξορμήσεις εκτός πόλης. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 795mm, κάνοντας το φιλικό προς όλα τα αναστήματα ενώ το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε δύο θέσεις, πράγμα σπάνιο για την κατηγορία του. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι “πλουσιοπάροχοι“ καθώς κάτω από τη σέλα ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει έως και δύο full face κράνη καθώς και μικροαντικείμενα όπως αδιάβροχο, γάντια και άλλα παρόμοια αξεσουάρ. Στην ποδιά συναντάμε έξτρα αποθηκευτικό χώρο με δύο ευρύχωρα ντουλαπάκια στα οποία χωράει άνετα ένα μπουκάλι νερό και διαθέτουν θύρα φόρτισης συσκευών. 

Πληθώρα πληροφοριών μέσω του MyRide και εφαρμογή Garmin

Στην έκδοση Tech Max εκτός της διάχυτης premium αιθητικής του ακόμα και σε λεπτομέρειες όπως τα αλουμινένια μαρσπιέ, οι ραφές και η επένδυση αλκαντάρα στα ντουλαπάκια, συναντάμε και δύο οθόνες οι οποίες δίνουν πληθώρα πληροφοριών στον αναβάτη. Η οθόνη TFT 4,2 ιντσών τοποθετείται κάτω από την ήδη υπάρχουσα LCD οθόνη 3,2 ιντσών και μέσω της δωρεάν εφαρμογής της YAMAHA MyRide συνδέεται με το smartphone του αναβάτη. Ο αναβάτης μέσω της TFT οθόνης μπορεί να διαχειριστεί από μουσική και μηνύματα μέχρι την κίνηση στους δρόμους, το όριο ταχύτητας της περιοχής που κινείται, ακόμα και το κοντινότερο βενζινάδικο και φυσικά πλοήγηση μέσω της δωρεάν εφαρμογής Garmin. Η τιμή του YAMAHA XMAX 300 στην βασική έκδοση διαμορφώνεται στα 6.790 ευρώ και η έκδοση Tech στα 7.390 ευρώ κινούμενες ναι μεν στα υψηλότερα επίπεδα της κατηγορίας, διατηρώντας όμως και υψηλή μεταπωλητική του αξία.