Yamaha XSR 900: Με καινούργια οθόνη και σέλα για το 2025

Yamaha XSR 900: Με καινούργια οθόνη και σέλα για το 2025
5 Φωτογραφίες »

• Νέα οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους με Bluetooth συνδεσιμότητα
• Βελτιωμένη σέλα και οπίσθια ανάρτηση
• Τρικύλινδρος κινητήρας 890 κ.εκ. με 120 ίππους και 9,5 kgm ροπής
• Ρετρό και ταυτόχρονα σύγχρονη με αυτόματα φλας και νέα χρώματα

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Νέα οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους με Bluetooth συνδεσιμότητα

Η Yamaha ανανεώνει την XSR900 για το 2025 και εισάγει σημαντικές αλλαγές στον τομέα της τεχνολογίας, με την αντικατάσταση της οθόνης διαμέτρου 3,5 ιντσών από μια μεγαλύτερη, διαμέτρου 5 ιντσών και τεχνολογίας TFT. Η νέα οθόνη παρέχει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής Y-Connect, προσφέροντας δυνατότητες πλοήγησης και ελέγχου τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής. Επίσης παραμετροποιείται με τρεις διαφορετικούς τρόπους, ανάλογα με την επιθυμία και τις ανάγκες του αναβάτη.

Βελτιωμένη σέλα και οπίσθια ανάρτηση

Η Yamaha έχει επίσης βελτιώσει την οπίσθια ανάρτηση με αναβαθμισμένο αμορτισέρ KYB και νέο σύστημα σύνδεσης, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την αίσθηση πρόσφυσης. Η μοτοσυκλέτα διατηρεί τον ελαφρύ σκελετό της και τους σφυρήλατους τροχούς, ενώ το ύψος σέλας φτάνει τα 810 χιλιοστά. Η τελευταία έχει νέο σχεδιασμό και η Yamaha την αναφέρει ως «πιο κομψή», αλλά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι πέρα από την αισθητική έχει και λειτουργική βελτίωση. Το βάρος της XSR 900, με όλα τα υγρά, ανέρχεται στα 193 κιλά, καθιστώντας την αρκετά ευέλικτη για καθημερινή χρήση.
 

Τρικύλινδρος κινητήρας 890 κ.εκ. με 120 ίππους και 9,5 kgm ροπής

Η μοτοσυκλέτα διατηρεί τον υγρόψυκτο τρικύλινδρο κινητήρα CP3, με κυβισμό 890 κ.εκ. που αποδίδει 120 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 9,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συμμορφώνεται πλέον με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro5+, διατηρώντας την αποδοτικότητα και τη δυναμική του. Εξακολουθεί να μοιράζεται την ίδια βασική αρχιτεκτονική με το MT-09, επιβεβαιώνοντας τις κοινές τους ρίζες. Παράλληλα, υποστηρίζονται προσαρμόσιμα προγράμματα οδήγησης μέσω του συστήματος Yamaha Ride Control (YRC), που περιλαμβάνει τρεις βασικές ρυθμίσεις (Sport, Street, Rain) και δύο επιπλέον παραμετροποιήσιμες επιλογές.
 

Ρετρό και ταυτόχρονα σύγχρονη με αυτόματα φλας και νέα χρώματα

Το ρετρό στιλ της XSR900 συνδυάζεται με σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, όπως τα αυτόματα απενεργοποιούμενα φλας και η θύρα φόρτισης USB-C. Το σύστημα πέδησης παραμένει το ίδιο και περιλαμβάνει δύο δίσκους διαμέτρου 298 mm εμπρός και έναν 245 mm πίσω. Τα δύο νέα χρώματα, Legend Red και Midnight Black, ενισχύουν τον κλασικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, που παραμένει δημοφιλής στην κατηγορία των σύγχρονων ισχυρών μοτοσυκλετών με ρετρό εμφάνιση, αυτής που η Yamaha ονομάζει με επιτυχία «Sport Heritage».