Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Yamaha D`elight έχει γεννηθεί για τις αστικές μετακινήσεις και το αποδεικνύει από τα πρώτα μέτρα που θα γράψεις μαζί του, με την ευκολία οδήγησης να είναι αξιοπρόσεχτη.  Οι μαζεμένες διαστάσεις, το μικρό βάρος και το καλό κόψιμο του τιμονιού κάνουν τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα και στα όποια εμπόδια παιχνιδάκι, με τους μικρούς σε διάσταση τροχούς να ενισχύουν ακόμα περισσότερο την ευελιξία. Η γωνία των γονάτων είναι άκρως βολική λόγω της σωστής απόστασης δαπέδου-σέλας, ενώ η απόσταση του τιμονιού είναι φιλική για όλα τα αναστήματα, με τη θέση οδήγησης να βρίσκεται το ίδιο εύκολα από όλους τους αναβάτες, ανεξαρτήτου εμπειρίας. Ο κινητήρας παραμένει πολιτισμένο σε όλο το φάσμα των τροχών και αρκετά ήσυχος ακόμα και στο τέρμα γκάζι, όπου αναγκαστικά θα ανοίξει ο αναβατής όταν οι δρόμοι είναι πιο «καθαροί». Οι επιδόσεις δεν ξεφεύγουν από το μέσο όρο της κατηγορίας, με το 0-50 να χρειάζεται 5,78 δλ. και το 0-80 18,7 δλ., αλλά είναι αρκετές για να κινήσουν σβέλτα μέσα στη ροή το scooter και να δώσουν την απαραίτητη ασφάλεια στις μετακινήσεις.  Αν και δεν υπάρχει ζελατίνα για να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη κάλυψη από τον αέρα, αν δεν φυσάει υπερβολικά ο αναβάτης δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο θέμα, με το μεταξόνιο των 1.275 χλστ. να δίνει την απαραίτητη σταθερότητα κοντά στην τελική του. Στα θετικά του στοιχεία βάζουμε ότι εφοδιάζεται τόσο με πλαϊνό, όσο και κεντρικό stand, που σε συνδυασμό με τη μεγάλη χειρολαβή κάνουν τη διαδικασία του παρκαρίσματος και του μοχλισμού εξαιρετικά εύκολες ακόμα και από πιο αδύναμα άτομα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν και διαθέτει τροχούς που σαν πρωταρχικό στόχο έχουν την ευελιξία, καταφέρνει να παραμένει άνετο, με τις αναρτήσεις να απορροφούν σε ικανοποιητικό βαθμό τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος και μόνο σε έντονες κακοτεχνίες να μην καταφέρνουν να κρατήσουν τους κραδασμούς μακριά από τη μέση του αναβάτη. Αν και δεν είναι σχεδιασμένο για να τρίβει με το σταντ να ξύνει την άσφαλτο, δεν θα τρομάξει τον οδηγό του στις στροφές, προσφέροντας πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας, αρκετά καλή πρόσφυση. Γενικά διαθέτει μια καλή ποιότητας κύλισης που ενισχύεται από το πολύ καλό σύστημα πέδησης, το οποίο εκτός από την προοδευτικότητα και το δυνατό πρώτο δάγκωμα, θέλει μόλις 31,62 μέτρα για να ακινητοποιήσει το D`elight από τα 80 χλμ./ώρα.
 

Σελίδα 1Yamaha D`elight 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά