Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 19.955 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 05/08/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος Υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας, κεντρικά τοποθετημένος Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12500W Μπαταρία 2 Lithium 69V Αυτονομία (χλμ.) 27 Ah Χρόνος φόρτισης 5,5 ώρες Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 98 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Σωληνωτό από κράμα ατσαλιού Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Υδραυλικό Πιρούνι Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό Αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Φρένα Ε (χλστ.) Δισκόφρενο, διπίστονη δαγκάνα Brembo Φρένα Π (χλστ.) Δισκόφρενο, μονοπίστονη δαγκάνα Brembo Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/80-12 Ελαστικό Π 120/70-12 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 1900 Πλάτος (χλστ.) 735 Μεταξόνιο (χλστ.) 1380 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α Βάρος (κιλά) 133 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. N/O Τraction Control / Ρυθμ. Ο Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού O Μερικός χιλιομετρητής Ν Δείκτης θερμοκρασίας O Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. O / Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ N Χειρολαβές / Σχάρα Ν / O Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Zeeho AE8+ - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα ΚατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά