Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το πλαίσιο του Zeeho AE8+ είναι σωληνωτό, κατασκευασμένο από κράμα ατσαλιού και προσφέρει την απαραίτητη στιβαρότητα και ακαμψία, ενώ συνεργάζεται με ένα υδραυλικό πιρούνι μπροστά και πίσω με ένα αλουμινένιο ψαλίδι και διπλά, ρυθμιζόμενα σε 5 θέσεις, αμορτισέρ. Στην άσφαλτο σβήνουν τις περισσότερες κακοτεχνίες με πολύ ικανοποιητικό τρόπο, κάνοντας τη διαδρομή πιο ξεκούραστη.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνει η Brembo, με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπίστονη πίσω, που πιάνουν στα μονά δισκόφρενα, ενώ η Bosch προσφέρει το δικάναλο ABS. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκαν 31,14 μέτρα για την ακινητοποίηση του AE8+ από τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που επιβεβαίωσε την αρχική μας αίσθηση για την καλή λειτουργία των φρένων.
    Οι ζάντες έχουν διάμετρο 12” και ντύνονται με ελαστικά της  CST (Maxxis στην έκδοση AE8S+), 100/80-12 μπροστά και 120/70-12 πίσω.
     

    Σελίδα 1Zeeho AE8+ - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά