Οι τρεις μοτοσυκλέτες είναι άρτια εξοπλισμένες ώστε να είναι ασφαλείς κάτω από όλες τις συνθήκες. Διαφορετικές είναι οι επιλογές στον τύπο του πλαισίου. Στο XCR έχουμε πλαίσιο μονής ραχοκοκκαλιάς, στο V7 διπλής ραχοκοκκαλιάς και στο Street Rod σωληνωτής διάταξης. Ομοφωνία στο υλικό καθώς και οι τρεις εταιρίας έχουν τοποθετήσει ατσάλινο. Στον τομέα της ανάρτησης ξεχωρίζει το Harley με το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών και τα διπλά piggyback με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Yamaha και Moto Guzzi διαθέτουν τηλεσκοπικό πιρούνι 41 και 40 χιλιοστών αντίστοιχα, με το πρώτο να έχει μονό αμορτισέρ έναντι δύο του V7 στον πίσω άξονα. Και τα δύο μοντέλα έχουν δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Όσον αφορά τα φρένα στο V7 την πέδηση αναλαμβάνουν μια τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo με τρόμπα της ίδιας εταιρίας και δίσκο 320 χιλ μπροστά και μία διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χιλ πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS δύο καναλιών. Το Street Rod διαθέτει πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων που δαγκώνουν διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών και σε συνδυασμό με τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου, προσφέρουν άφθονη δύναμη φρεναρίσματος. Το XSR εξοπλίζεται με διπλούς δίσκους μαργαρίτες 282χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονό δίσκο 245χλστ, με διπίστονη δαγκάνα πίσω.
Ωραια τα γραφετε..ξεχασατε την triumph στην εξισωσή σας..