Είναι ρετρό και απολαυστικές και διεκδικούν μια θέση στο γκαράζ και στην καρδιά σας.

Moto Guzzi V7III

Harley Davidson Street Rod 750

Yamaha XSR700

Με άποψη και στυλ!

Οι ρετρό μοτοσυκλέτες είναι μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή κατηγορία μοτοσυκλετών, που εγείρουν συναισθήματα και μιλούν στην καρδιά των αναβατών. Μπορεί οι εκπρόσωποι της κατηγορίας αυτής να διαφέρουν στην προσωπικότητα, έχουν όμως κοινό παρονομαστή τις βόλτες με στυλ και την εμφάνιση που κάνει τους πάντες να τις προσέξουν.

Harley Street Rod 750
Τιμή: 9.490 ευρώ
+: Απόδοση κινητήρα, εμφάνιση, χειρισμός, φρένα
-: Ζέστη κινητήρα στην κίνηση, δυσκολία επιλογής νεκράς

Yamaha XSR 700 
Τιμή: 8.150 ευρώ
+: Fun χαρακτήρας, Κινητήρας, Ελαφριά αίσθηση 
-: Ενδοτικό πιρούνι υπό πίεση, μεγάλη διαφορά τιμής σε σχέση με το MT-07

Moto Guzzi V7 III 
Τιμή: 8.890 ευρώ
+: Εμφάνιση, ευκολία χειρισμού 
-: Αίσθηση μπροστινού φρένου


Η σύγχρονη τάση της αγοράς επικεντρώνεται γύρω από τις ρετρό μοτοσυκλέτες. Αυτό ανάγκασε μέχρι και εταιρίες που δεν είχαν σαφείς προσανατολισμούς σε αυτό το πεδίο, να παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις. Από την άλλη, όσες εταιρίες υπήρξαν παραδοσιακοί πρεσβευτές των ρετρό μοντέλων, επιβεβαιώνονται περίτρανα, κερδίζοντας μια γενναία δόση προσοχής  από τους αναβάτες. Οι ρετρό μοτοσυκλέτες καταφέρνουν να παντρέψουν στοιχεία και αισθητική του παρελθόντος, με σύγχρονα χαρακτηριστικά του σήμερα. Έχουν ως στόχο την άνετη καθημερινή μετακίνηση και το κάνουν με στυλ! Μια κατηγορία που έχει πολλούς και άξιους εκπροσώπους, που ξεχωρίζουν για την μοναδικότητα τους. 

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Το μεγάλο ατού των ρετρό μοντέλων είναι η εξωτερική τους εμφάνιση. Είναι αυτή που τραβάει τα βλέμματα και τα μετατρέπει στις πλέον αναγνωρίσιμες μοτοσυκλέτες. Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του V7 έχουν μείνει αναλλοίωτα στο πέρασμα των χρόνων, κάνοντας το μοντέλο να δείχνει τις καταβολές του και να ξεχωρίζει από το πλήθος αρκετά εύκολα. Η έκδοση Stone ξεχωρίζει από την μαύρη εμφάνιση όλων των μηχανικών μερών, που προσθέτουν αγριάδα και την έλλειψη των χαρακτηριστικών χρωμίων που συναντάμε σε vintage μοτοσυκλέτες. Η ιταλική εταιρία έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο συνολικό φινίρισμα, κάνοντας την V7 να δείχνει πολύ ποιοτική τόσο από άποψη υλικών όσο και από βαφής. Το XSR είναι η νέα προσθήκη στην Faster Sons οικογένεια μοντέλων της Yamaha, που χαρακτηρίζονται από custom build άποψη, συνδυάζοντας σύγχρονα και ρετρό στοιχεία. Είναι ένα naked στο οποίο επιχειρείται σύντηξη industrial, vintage και σημερινού design και αυτό είναι ότι πρέπει να γνωρίζει κανείς. Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο από αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες, με λεπτομέρειες που σε κερδίζουν αμέσως. Ποιοτικά, δεν υπάρχουν εκπτώσεις σε υλικά και κατασκευή αλλά ούτε και το λούσο που χαρακτηρίζει ακριβότερες μοτοσικλέτες. Σε κάθε περίπτωση, πρόβλημα ουδέν. Κοιτάζοντας το  νέο Street Rod, αυτό που αποκομίζεις είναι μια πιο τσαμπουκαλεμένη και σπορ εκδοχή του Street 750. Αυτό επετεύχθη και χάρη στο μικρότερο υποπλαίσιο, καθώς και το νέο φανάρι και της νέας σχεδίασης ζάντες. Η σιλουέτα του συγκεντρώνει Streetfighter στοιχεία και τα αναμιγνύει με την αμερικάνικη muscle κουλτούρα από τη μία και πινελιές  από την παλέτα της Harley από την άλλη. Η συναρμογή και το συνολικό φινίρισμα του Street Rod δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης και η γενική εικόνα, είναι αυτή μιας premium σωστά μελετημένης και σχεδιασμένης κατασκευής.