Μια ρετρό μοτοσυκλέτα δεν είναι μόνο φρου φρου και αρώματα. Οι τρεις μοτοσυκλέτες αποδεικνύουν έμπρακτα στο δρόμο γιατί μπορούν να μετατραπούν σε αγαπημένη σας συνήθεια. Το Street Rod είναι μια αστική μοτοσυκλέτα που εμφανίζει διττό χαρακτήρα. Από τη μία είναι επιθετικό, δυναμικό, φρέσκο και αισθητικά street και από την άλλη μοιάζει αλλά και είναι Harley. Ο κινητήρας παρόλη την ακαριαία απόκριση και την μεστή απόδοση , κρύβει και μια πιο τουριστική φιλοσοφία. Τράβηγμα από χαμηλά με καλύτερη περιοχή λειτουργίας τις μεσαίες στροφές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κωλώνει να μπει μέχρι τα βαθιά κόκκινα. Χαρακτηρίζεται από ευελιξία και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Σε προδιαθέτει να αυξήσεις ρυθμό, καθώς αντιλαμβάνεσαι ότι θα ακολουθήσει πρόθυμα κάθε σου χειρισμό. Αποτελεί ένα καθημερινό λόγο να χαμογελάς καθώς μετατρέπει κάθε μετακίνηση σε διασκεδαστική διαδικασία που θέλεις να επαναλαμβάνεις Μπορείς να πας γρήγορα στον προορισμό σου ή απλά να απολαύσεις τη διαδρομή. Όταν σταματήσεις να τη χαζεύεις και ανέβεις πάνω της για μια βόλτα, αρχικά θα γοητευτείς από τον ήχο του κινητήρα. Με το πάτημα της μίζας, νιώθεις αμέσως τις δονήσεις και τη μελωδία του V κινητήρα, που σου υπενθυμίζουν ότι οδηγείς μια γνήσια ρετρό Ιταλίδα. Στο αστικό περιβάλλον κινείται με ιδιαίτερη ευκολία δίνοντας την αίσθηση ελαφρύτερης μοτοσυκλέτας με τον τρόπο που ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο κινητήρας είναι όσο ροπάτος χρειάζεται και το traction control αν και ευαίσθητο, θα φανεί χρήσιμο στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού. Όταν οι δρόμοι αδειάσουν και θελήσεις να κινηθείς πιο γρήγορα, η V7 III θα ακολουθήσει, αρκεί να μην ζητήσεις υπερβολές, ξεχνώντας ότι οδηγείς ρετρό. Πράγμα δύσκολο να συμβεί, γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα απολαμβάνεις τις ήρεμες βόλτες με περίσσιο στυλ. Το XSR700 είναι μια εύκολη, διασκεδαστική μοτοσυκλέτα, που σε προκαλεί συνέχεια να την “πηγαίνεις”. Με κυριότερο υποκινητή τον κινητήρα αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση φρένων και αναρτήσεων, σε βάζει συνεχώς “στην πρίζα” και σε προκαλεί να παίξεις μαζί του. Ελίσσεται με πολύ μεγάλη ευκολία. Πετάγεται να γεμίσει όποιο κενό και αν βρεθεί μπροστά του, ενώ σε ανοικτό πεδίο, απλά ανοίγεις το γκάζι και φτάνεις εύκολα σε ταχύτητες που σηκώνουν αυτόφωρο. Mε το XSR700 μπορείς να λυσσάξεις στα στροφιλίκια, είτε οδηγώντας με ακρίβεια, γραμμές, συνέπεια και τέτοια επιστημονικά, είτε πηγαίνοντας χύμα και σχιζοφρενικά του τύπου “α, ωραία θεά εδώ κάτσε να την θαυμάσω λίγο” και σε 5 δεύτερα να έχεις στύψει το γκάζι μπαίνοντας όπως στην επόμενη στροφή.
Ωραια τα γραφετε..ξεχασατε την triumph στην εξισωσή σας..