Κάθε μέρα υπάρχουν προσφορές και εκπτώσεις.

Οι άρτια οργανωμέμοι διάδρομοι με τα ανταλλακτικά.

Ο πελάτης μπορεί να δει μεγάλη ποικιλία από κράνη στο ισόγειο.

Τα κράνη είναι χωρισμένα ανά κατηγορία.

Οι βαλίτσες βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο κατάστημα.

Tank bag για κάθε είδους μοτοσυκλέτα.

Προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Ό,τι δίκυκλο κι αν έχετε, θα βρείτε την ιδανική λύση για φόρτωμα.

Στον πρώτο όροφο βρίσκονται μπουφάν κορυφαίων εταιρειών.

Συνέντευξη: Αχιλλέας Ξύκης

Διαβάστηκε από 3477 αναγνώστες

Ο Αχιλλέας Ξύκης καταθέτει τις απόψεις του σε μια εκ βαθέων συνέντευξη και μας εξηγεί πώς έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια από τις σημαντικότερες εταιρείες με αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και αναβάτη στην Ελλάδα.

Βρεθήκαμε στο πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα της εταιρείας Ξύκης επί της οδού Μιχαλακοπούλου, όπου χτυπά η καρδιά του μοτοσυκλετισμού της Αθήνας, για να γνωρίσουμε από κοντά τον άνθρωπο που δημιούργησε ένα από τα πιο ισχυρά ονόματα στον κλάδο των αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και αναβάτη. Ο Αχιλλέας Ξύκης μας μίλησε για το πώς έφτασε μέχρι εδώ, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και μας αποκάλυψε τα σχέδιά του για το μέλλον μέσα από μια εκ βαθέων συνέντευξη.
 
- Από πότε είστε στο χώρο της μοτοσυκλέτας και πώς ξεκινήσατε;
- Η αρχή έγινε το 1975 στην περιοχή του Ζωγράφου. Τα προσόντα μου και οι δυνατότητες που είχα για δουλειά με έκαναν να ανοίξω ένα συνεργείο μοτοσυκλετών, ενώ αργότερα οι δραστηριότητές μου επεκτάθηκαν και στην εμπορία μοτοσυκλετών, ανταλλακτικών και αξεσουάρ. Σήμερα, έχουμε ειδικευτεί στα αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και είδη ένδυσης αναβάτη και βρισκόμαστε από το 1979 στη Μιχαλακοπούλου, που ήταν η πρώτη μεγάλη αγορά για τη μοτοσυκλέτα και τα αξεσουάρ.
 
- Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις εταιρείες των προϊόντων που διαθέτετε;
- Συνεργαζόμαστε μόνο με εκείνες τις εταιρείες που έχουν προϊόντα αξιόλογα, τα οποία συνδυάζουν την υψηλή ποιότητα με τις προσιτές τιμές. Έτσι με τη σειρά μας να μπορούμε να εγγυηθούμε ότι ο πελάτης αποκτά ποιοτικά προϊόντα που θα καλύψουν τις ανάγκες του, χωρίς να κοστίζουν μια περιουσία.
 
- Τι ποσοστό περίπου των πελατών σας είναι σταθερό και τι ποσοστό είναι νέοι πελάτες;
- Σε γενικές γραμμές το 60% είναι νέοι πελάτες που πρώτη φορά επισκέπτονται το κατάστημά μας. Το υπόλοιπο 40% είναι πελάτες που επιστρέφουν και είναι πιστοί σε εμάς. Πρόκειται για ευχαριστημένους πελάτες που μας εμπιστεύονται και αυτός είναι ο λόγος που έρχονται να ψωνίσουν ξανά. Σχεδιάζουμε ένα σύστημα επιβράβευσης των πιστών πελατών μας και σύντομα θα τους ενημερώσουμε.

- Πότε ξεκίνησε και πώς επηρέασε τις πωλήσεις σας το ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ξεκίνησε τη δεκαετία του `90 και ήμασταν από τους πρώτους του κλάδου που προχώρησαν σε μια τέτοια κίνηση. Τελικά, βοήθησε πολύ, αφού είχαμε σημαντική αύξηση των πελατών και κατ`επέκταση του όγκου της δουλειάς.
 
- Υπάρχουν ειδικά προνόμια για όσους κάνουν αγορές μέσω του e-shop;
- Υπάρχουν ειδικά εκπτωτικά προγράμματα για τους πελάτες που επιλέγουν το ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές τους και μπορούν έτσι να πετύχουν μια καλύτερη τιμή μέσα από την ενότητα των προσφορών, ενώ έχουν στη διάθεσή τους και διάφορους τρόπους πληρωμής. Η εξόφληση των αγορών μπορεί να γίνει με πιστωτική κάρτα, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με αντικαταβολή ή με πληρωμή στο κατάστημα. Τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται την ίδια μέρα, ενώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν για αγορές άνω των 80 ευρώ.
 
- Έχετε συγκεκριμένες περιόδους μέσα στη χρονιά που μπορούν οι πελάτες σας να επωφεληθούν από εκπτώσεις και προσφορές;
- Αυτό είναι κάτι που γίνεται καθημερινά. Κάθε μέρα υπάρχουν προσφορές και εκπτώσεις, ώστε κάθε πελάτης να μπορεί όλο τον χρόνο να έχει όφελος από εμάς. Μέσα από την ιστοσελίδα μας www.xikis.gr μπορεί ο καθένας να ενημερώνεται άμεσα ή μπορεί να έρθει στο κατάστημά μας για να γνωριστούμε και να μιλήσουμε. Έτσι, θα τον καθοδηγήσουμε καλύτερα για να κάνει τις πιο σωστές και συμφέρουσες αγορές ανάλογα με το τι χρειάζεται.
 
- Πως επηρέασε η κρίση τις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού;
- Η οικονομική κρίση μείωσε την αγοραστική δύναμη του πελάτη και επηρέασε τις συνήθειές του. Το αποτέλεσμα ήταν όλη η αγορά να έχει πτώση στον τζίρο. Η μείωση μισθών, συντάξεων και άλλων παροχών σε συνδυασμό με την αύξηση των φόρων και των εισφορών μειώνουν ταυτόχρονα και τα χρήματα που έχουν διαθέσιμα οι πελάτες.

- Έκαναν οι καταναλωτές εκπτώσεις στον προστατευτικό εξοπλισμό τους στα χρόνια της κρίσης;
- Ναι, οι καταναλωτές έκαναν μείωση και στην ποσότητα, αλλά και στην ποιότητα επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα. Αυτό έγινε και συνεχίζει να γίνεται με τη διαφορά ότι τώρα η νομοθεσία είναι πιο αυστηρή στο θέμα του προστατευτικού εξοπλισμού, οπότε οι μοτοσυκλετιστές είναι υποχρεωμένοι να έχουν εξοπλισμό. Ανάλογα με την οικονομική τους κατάσταση άλλοι τον επιλέγουν σε χαμηλή ποιότητα, άλλοι σε μεσαία και άλλοι σε υψηλή.
Όλες αυτές οι αλλαγές μοιραία έφεραν στην αρχή της κρίσης μείωση των πωλήσεων. Δεν ήταν εύκολο για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων να "επιβιώσουν", αλλά εμείς το καταφέραμε χάρη στη σωστή οργάνωση, την υπομονή, την προσπάθεια και τις σωστές επιλογές. Είναι σημαντικό ότι τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε άνοδο, που σημαίνει ότι ο κλάδος μας έχει ανάπτυξη.
 
- Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια.
- Ο στόχος μας είναι να οργανωθούμε όσο καλύτερα μπορούμε, να έχουμε νέες γκάμες σε αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και εξοπλισμό αναβάτη, να προσφέρουμε περισσότερες παροχές και το πιο σημαντικό να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες που επιστρέφουν. Θέλουμε οπωσδήποτε να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο σαν επιχείρηση και αυτό θα εξαρτηθεί από την άνοδο της δουλειάς μας. Όσο ανεβαίνει ο τζίρος και τα κέρδη μας, θα επενδύουμε στην πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Π.χ στην συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας σε ειδικά σεμινάρια κ.λ.π.
 
- Βλέπουμε να έχει γίνει ανακαίνιση στο κατάστημα; Τι άλλαξε και γιατί;
- Η διαρρύθμιση του καταστήματος έχει αλλάξει, ώστε να γίνει πιο ευρύχωρο και φιλικό προς τον πελάτη. ΅Εχουμε τη δυνατότητα  να εκθέσουμε περισσότερα προϊόντα και όπως βλέπετε στο ισόγειο πλέον, ο επισκέπτης μπορεί να δει όλη τη διαθέσιμη γκάμα από κράνη και βαλίτσες, ενώ δεν λείπουν και άλλα βασικά αξεσουάρ όπως κλειδαριές, γάντια, θήκες GPS και κινητών, μπότες, σακίδια και πολλά ακόμα προϊόντα. Ο πρώτος όροφος του καταστήματος φιλοξενεί πλέον μπουφάν και άλλα είδη, καθώς και ανταλλακτικά σε άρτια οργανωμένους διαδρόμους για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
 
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Αχιλλέα Ξύκη, καθώς και όλο το προσωπικό της Ξύκης Α.Ε. για τη φιλοξενία στο κατάστημά τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός